وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اولین قول خود عمل کرد

اقتصاد ایران: زاهدان_ نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اولین قول خود به مردم سیستان وبلوچستان عمل کرد که از وی قدردانی میکنم.

به گزارش خبرنگار مهر محمدنور دهانی شامگاه امروز پنج شنبه در نشست صمیمی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان که در محل استانداری، برگزار شد، افزود: خوشبختانه وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متعهد شده بود که پس از انتخاب در این جایگاه، اولین مقصد سفرهای استانی خود را به سیستان وبلوچستان اختصاص دهدکه خوشبختانه امروز به قول خود عمل کرد و این اقدام وی، جای قدردانی و تشکر دارد و خواستار تداوم این سفرها با مدت زمان بیشتری هستیم.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سیستان وبلوچستان قدمت بالایی داشته و یک استان تاریخی است که باید به طور ویژه مدنظر در تمام بخش‌ها و برنامه‌ها خصوصاً در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به ظرفیتی که دارد، در کشور قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، مدیرکل پر انرژی و جوانی سکان دار مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را برعهده دارد که طی مدت فعالیتش، تلاش شبانه روزی و خالصانه ای انجام داده است.

به گفته دهانی، علیرغم تمامی ظرفیت‌هایی که حوزه انتخابیه سراوان دارد، اما هنوز از نگاه‌های ملی کم بهره هست و انتظار داریم تا اعتبارات ویژه‌ای برای مرمت آثار و ابنیه‌های تاریخی حوزه سراوان اختصاص داده شود.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان وبلوچستان را می‌توان مظلوم ترین دستگاه اجرایی استان دانست که در حال حاضر به لحاظ چارت نیروی انسانی و اعتبارات، در وضعیت خوبی قرار ندارد و از وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطالبه جذب نیروهای جوان و تحصیل کرده در این اداره کل و افزایش سهمیه استخدامی را داریم.

به گفته دهانی، ایجاد مرکز فرهنگی پژوهشی در حوزه سراوان نیز یک مطالبه جدی است تا بتوانیم ظرفیت‌های استان در بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را بیشتر از گذشته معرفی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ