مهاجری: ۳ بازی آبرومندانه داشتیم/در تعطیلات ضعف‌ها را رفع می‌کنیم

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه طی سه هفته گذشته از لیگ ۳ بازی آبرومندانه داشتیم، گفت: در تعطیلات ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از هوادارانی که آمدند و ۹۰ دقیقه تشویق کردند؛ زمانی هم که عقب بودیم این حس را در استادیوم نگه داشتند.

وی ادامه داد: اگر آمار بازی خارج از خانه ذوب آهن را ببینید، قهرمان بازی‌های خارج از خانه است و خیلی سخت است جلوی این تیم گل بخورید و بتوانید به بازی برگردید. من نگران بودم بچه‌ها احساسی شوند و این فضا را بدهیم که ایده آلِ تیم شایسته ذوب آهن است.

مهاجری با بیان اینکه ذوب آهن تیم پنجم جدول فصل قبل بوده و دارای کادر فنی و فوتبال خوبی است، افزود: جلوی این تیم بچه‌ها چقدر با برنامه کار کردند، اشکالاتی داریم ولی نیاز داشتیم این سه بازی را آبرومندانه برگزار کنیم که این اتفاق افتاد. قطعاً در بازه تعطیلی لیگ سعی می‌کنیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد توضیح داد: اولین بحث ما یکپارچه کردن تیم است، «حسین ابرقویی» را بعد از مدت‌ها ریسک کردیم در ترکیب قرار داریم یا «مهران احمدی» را ریسک کردیم به زمین آوردیم، حال و هوای تماشاگر و احساس تماشاگر من را هم احساسی کرد و دو بازیکنی که در آینده به آنها خیلی نیاز داریم را ریسک کردم و به زمین فرستادم، این ریسک جواب داد و توانستیم نتیجه را برگردانیم و این خیلی برای ما ارزشمند است. یک امتیاز هم در ادامه راه می‌تواند به ما کمک کند.

در حال تکمیل.....

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ