تبریز میزبان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

اقتصاد ایران: تبریز- هفتمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کوین شامگاه پنجشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: هفتمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور از پانزدهم تا نوزدهم شهریور ماه جاری به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت گلف آذربایجان شرقی عنوان داشت: در ۲ سال ریاست بنده ۲ میزبانی داشتیم یکی مسابقات بهکاپ و دیگری میزبانی مسابقات وودبال خواهد بود و در تلاش هستیم در اردیبهشت ۱۴٠۴ میزبان مسابقات مینی گلف نیز داشته باشیم.

کوین با تشکر از حمایت حمایت ای فدراسیون گلف اذعان کرد: با اعتماد ریاست فدراسیون گلف آقای عزیزی و آقایان سعیدی و جمشیدی هیأت گلف استان کارنامه قابل قبولی داشته و دارد.

وی اضافه کرد: پانزدهم شهریور تیم‌ها ثبت نام و در تبریز حضور خواهند داشت و سه روز مسابقات پیگیری خواهد شد و روز چهارم دوشنبه صبح مسابقات در بخش بانوان و بعد از ظهر در بخش آقایان برگزار و اختتامیه این دور از رقابت‌ها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه سراسری تبریز برگزار خواهد شد.

کوین اظهار داشت: ورزش گلف و زیر مجموعه‌های آن این قابلیت را دارند که پدر با دختر و مادر با پسر بدون هیچ منعی انجام بدهند چرا که ورزشی خانوادگی و کم هزینه می‌باشد.

رئیس هیأت گلف استان یادآور شد: در بحث آموزش هیچ هزینه‌ای از علاقه مندان به رشته گلف دریافت نمی‌شود و در حال حاضر گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ را در مجموعه ورزشی دانشگاه تبریز آموزش می‌دهیم.

کوین با ابراز خوشحالی عنوان کرد: با حمایت‌های شخص آقای ستوده نژاد، کسب مدال طلای ایران، توسط نماینده استان کار بزرگی بود که سال گذشته در المپیاد ورزشی بدست آمد.

وی توضیح داد: در سه ماه گذشته ۳۰۰ نفر بیمه شده سازمان یافته به فدراسیون گلف معرفی کردیم که از طریق آموزش این مهم بدست آمد.

کوین اضافه کرد: به کمک کادر تلاشگر هیأت سعی کردیم ورزش گلف را بیش از پیش به شهروندان و علاقه مندان این رشته معرفی کنیم.

نایب رئیس انجمن وودبال آسیا ضمن تبریک به انتخاب آقای دنیا مالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان افزود: شهر تبریز شهر اولین‌ها بوده و است و در گذشته در میادین ورزشی ورزشکاران تبریز و استان آذربایجان شرقی زبان زد بودند و با حضور علی لبیب در دوچرخه سواری المپیک شاهد این ورزشکاران بودیم و همچنین در رشته شمشیربازی کمی بد شانس بودیم که نتوانستیم کسب مقام کنیم.

محمد مهدی سعیدی اذعان داشت: پوشش مسابقات اهمیت ورزش و تلاش‌های مسئولین را به نمایش می‌گذارد که حامل خاطرات خوش و ناخوشی است که در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

سعیدی یادآور شد: مسابقات وودبال قهرمانی کشور به ۲۹ هیأت اطلاع رسانی شده و پیش بینی می‌کنیم ۱۱ الی ۱۵ تیم در این مسابقات شرکت خواهند کرد و تا دهم شهریور ماه به هیأت‌ها فرصت دادیم تا برای حضور در مسابقات وودبال که در مجموع ۱۶ هیأت وودبال فعال هستند، اعلام حضور کنند.

وی توضیح داد: طبق استانداردهای بین المللی مسابقات وودبال در ۱۲ راند و میدان بصورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و تیم آذربایجان شرقی با هشت آقا و هشت خانم شرکت خواهد کرد.

سعیدی توضیح داد: هر ورزشکاری که با کمترین ضربات ۱۲ میدان مسابقات را طی کند برنده مسابقات خواهد بود.

وی شهرهای برتر در رشته وودبال را به ترتیب تبریز، سمنان، کرمان و فارس عنوان کرد که از مدئیان مسابقات وودبال کشور هستند.

بهروز علی یاری مربی تیم وودبال استان نیز عنوان کرد: در عرض بیست روز تیم وودبال را تشکیل دادیم که قبلاً در گلف حضور داشتند و ابتدا خانواده سی نفره تشکیل دادیم که نهایتاً ۱۶ نفر از این سی نفر انتخاب شدند و تیم الف ۸ نفر آقا و تیم ب ۸ نفر خانم و قطعاً اعلام می‌کنم یک سکو از نفرات برتر مسابقات مربوط به استان ما خواهد بود.

گفتنی است، خانم‌ها علیزاده نایب رئیس هیأت استان، خانم نامدار رئیس انجمن وودبال شهر تبریز و خانم نراقی رئیس انجمن وودبال هیأت گلف استان در این جلسه حضور داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ