برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور ۲۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی

اقتصاد ایران: اردبیل- اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور ۲۴ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی در آستانه سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پروژه مهر در اردبیل، اظهار کرد: با تاکید وزیر آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم تا بدون دغدغه آغاز سال تحصیلی جدید را انجام داده و دانش‌آموزان با پشتوانه اولیا و همراهی معلمان راهی کلاس‌های درس شوند.

وی با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید جشن غنچه‌ها ۲۶ شهریور و جشن شکوفه‌ها ۲۷ شهریور در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری باشکوه این جشن‌ها با برنامه‌ریزی مناسب هدف‌گذاری شده تا ما بتوانیم از اول مهرماه نیز شاهد پذیرش دانش‌آموزان در سطح استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به فعالیت بیش از ۶۰۰ کودکستان در استان و حمایت از این مجموعه‌ها با ابلاغ شهریه توسط مؤسسان اشاره کرد و گفت: آموزش پیش دبستانی مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است و در همین راستا دوره یک ماهه‌ای برای نوآموزان بازمانده از آموزش پیش دبستانی تدارک دیده شده که در سراسر استان اردبیل در حال اجرا است.

صفری هدف از این دوره کوتاه مدت را بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان از آموزش‌های پیش دبستانی با حداقل هزینه اعلام کرد و افزود: متقاضیان راهبر آموزشی پس از شرکت در آزمون کتبی با کسب نمرات لازم وارد مرحله عملی و مصاحبه تخصصی خواهند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با هدف توانمندسازی معلمان مجری نظام دوری کارگاه‌های آموزشی ویژه دروس فارسی، هدیه‌های آسمانی و تربیت بدنی نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ساماندهی معلمان، آمادگی شروع سال تحصیلی از اول مهرماه و ثبت‌نام و توزیع کتب درسی دانش‌آموزان خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا سال تحصیلی پر شور و نشاطی را آغاز کرده و در تحقق شعار «نزدیکترین مدرسه، بهترین مدرسه» بتوانیم در سال تحصیلی جدید فرصت آموزش و تربیت نسل آینده را به بهترین شکل فراهم کنیم.

صفری بیان کرد: هیچ دغدغه‌ای در مراحل ثبت نام، توزیع کتب درسی دانش‌آموزان و همچنین تأمین کمبود معلمان در مناطق مختلف استان وجود ندارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا نارسایی‌های احتمالی را در ۲۰ روز باقیمانده برطرف کرده و در یک شرایط ایده آل سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ