تراکتور از روی هوادار رد شد/ پیروزی پرگل برای شاگردان اسکوچیچ

اقتصاد ایران: تیم فوتبال تراکتور تبریز موفق به کسب پیروزی پرگل مقابل هوادار در تهران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹:۱۵ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود. مهدی هاشم نژاد (۲۹) و اشترکال (۵۷) و امیرحسین حسین زاده (۷۷ و ۸۵) برای تراکتور گلزنی کردند.

ترکیب دو تیم

مهدی رحمتی سرمربی هوادار در این دیدار خانگی تصمیم به استفاده از ترکیب زیر گرفت:

آرشا شکوری، صائب محبی، مرتضی منصوری، میثم تهی‌دست، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، دانیال ماهینی (دانیال ماهینی - ۶۰)، عرفان منصوری، مهدی گودرزی (داریوش شجاعیان -۶۷)، پیمان رنجبری و علی فتحی (علی فتحی - ۶۰)

دراگان اسکوچیچ نیز ترکیب تراکتور برای این مسابقه را به شرح زیر انتخاب کرد:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی (مهدی عبدی -۹۰)، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال (مهدی حسینی - ۸۶)

بازی تهاجمی میهمان با حضور هزاران پرشور

تراکتور تبریز در حالی این دیدار را در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز کرد که هواداران این تیم بار دیگر سنگ تمام گذاشتند. ۲۵ هزار هوادار این تیم تمام صندلی‌های استادیوم را پر کردند تا جایی برای سوزن انداختن نماند.

شاگردان اسکوچیچ بازی را تهاجمی آغاز کردند تا بیشترین مالکیت توپ به طور مسلم در نیمه زمین هوادار اتفاق بیفتد. اشترکال، ترابی و هاشم نژاد با پاس‌های بدون نقص خود بارها دروازه شکوری را با خطر مواجه کردند اما دروازه‌بان جوان هوادار توانست آنها را در ۲۵ دقیقاً ابتدایی به خوبی مهار کند.

با این حال دفاع شکننده هوادار بخصوص در جناحین باعث شد تا هاشم نژاد در دقیقه ۲۹ صاحب توپ شده و با حرکت فردی و نفوذ به عمق دفاع حریف با ضربه‌ای نرم و فنی توپ را به تور دروازه هوادار بچسباند.

پس از این گل باز هم اشتهای تراکتور فروکش نکرد و آنها اجازه ایجاد خطر نه تنها به هوادار ندادند بلکه با کنترل توپ توانستند فشار حداکثری روی دفاع میزبان بیاورند.

تنها موقعیت هوادار در نیمه اول روی غفلت مدافعان تراکتور رقم خورد اما مهاجم هوادار با بی دقتی توپ را بیرون زد تا علیرضا بیرانوند کمترین خطر را احساس کند. از این رو نیمه اول با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

عطش سیری ناپذیر تراکتور

سرخپوشان تبریزی در نیمه دوم هم بی خیال مالکیت توپ نشدند. آنها در نیمه دوم هیچ فرصتی برای نفوذ به دفاع هوادار را از دست ندادند. این تیم از فضای بین هافبک‌ها و مدافعان میزبان بارها استفاده کرد و توانست دروازه هوادار را بارها و بارها تهدید به گل کند. تیم تهرانی که هرچه از زمان بازی گذشت قوای جسمانی خود را تحلیل رفته دید نتوانست مقابل سرعت بالای هافبک‌های تراکتور و پاس‌های دقیق آنها کاری کند تا میهمان تبریزی در نیمه دوم سه گل زیبا را به ثمر برساند.

تراکتور با این پیروزی هفت امتیازی شد تا موقتاً در صدر جدول قرار بگیرد. هوادار نیز همچنان یک امتیازی ماند تا به قعر جدول برود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ