دقیقی: سپاهان گلچینی از بهترین بازیکنان ایرانی و خارجی است

اقتصاد ایران: سرمربی شمس آذر قزوین، سپاهان را تلفیقی از بهترین بازیکنان ایرانی و خارجی توصیف کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین اظهار داشت: از حضور در اراک خوشحال هستیم. بازی بسیار مهمی با تیم بزرگ سپاهان داریم، اما شمس آذر مانند همیشه لقمه گلوگیری برای تیم‌های بزرگ خواهد بود.

وی با تمجید از شمس آذر بیان کرد: نشان خواهیم داد تیم‌های بزرگ مانند سپاهان با سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیاری که در اختیار دارند، کار راحتی مقابل ما نخواهند داشت. شمس آذر و سپاهان وضعیت متفاوتی دارند. سپاهان هر بازیکنی اراده کند، به خدمت می‌گیرد. ما بازیکن می‌سازیم و با درآمد حاصل از فروش آنها، به حیات خودمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی شمس آذر قزوین با اشاره به شرایط باشگاه‌های خصوصی فوتبال کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم به سمتی برویم که شمس آذر، آلومینیوم و هوادار که حقیقتاً تیم‌های خصوصی هستند، بستری برای موفقیت در خرید بازیکن داشته باشند. امیدواریم مجلس شورای اسلامی و مدیران کشور، قوانینی مانند حق پخش تصویب کنند که به تیم‌های خصوصی کمک کند.

دقیقی مجدداً به خریدهای سپاهان اشاره کرد و گفت: سپاهان خریدهای زیادی داشته است و گلچینی از بهترین بازیکنان ایرانی و خارجی را در اختیار دارد. البته این نگاه حرفه‌ای سپاهان شایسته تقدیر است و این باشگاه عملکردی حرفه‌ای در این سطح دارد. ما هم مانند فصل قبل تلاش می‌کنیم بازیکنان باکیفیتی به فوتبال کشور تقدیم کنیم. تیم را در وضعیت بحرانی تحویل گرفتم و آرامش و‌ موفقیت را به تیم آوردیم.

وی درباره فعالیت شمس آذر قزوین در نقل‌وانتقالات تابستانی بیان کرد: امسال عرضه بازیکن در بازار کم بود، بنابراین قیمت‌ها هم متفاوت بود و ما نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم. فقط بازیکنان جوان با عملکرد خوب از لیگ‌های پایین‌تر به خدمت گرفتیم. سقف بودجه باید رعایت شود، اما شمس آذر با کفِ قیمت قرارداد می‌بندد.

«با گذشت زمان، به سمت شمس آذرِ سال گذشته خواهیم رفت.»، سرمربی شمس آذر ضمن بیان این جمله عنوان کرد: ثابت کردیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و با همین حداقل‌ها، به مرور زمان به تیمی قوی‌تر تبدیل می‌شویم. در دو هفته اول نمایشی پُرانرژی داشتیم و روزبه‌روز بهتر خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ