فضای مجازی متناسب با نیاز جوانان تولید محتوای غنی داشته باشد

اقتصاد ایران: اردل-فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل گفت: فضای مجازی باید متناسب با نیاز نوجوانان و جوانان محتوا غنی داشته تولید کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عقیل موسوی عصر پنج شنبه در اختتامیه اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان اردل اظهار کرد: برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج یک کار بسیار خوب و ارزشمندی است که با استقبال بی‌نظیر فضای مجازی روبه‌رو شد که این جای قدر دانی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل تصریح کرد: امروز یک تکلیف بسیار سنگین بر دوش ماست و باید در این راه بتوانیم موفق باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه امروز جوانان نوجوانان به دنبال تولید محتوا غنی هستند گفت: شما افسران جنگ نرم هستید و می‌توانید در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کنید.

وی با بیان اینکه هیچکس به اندازه شهدا برای ما دلسوز نیستند بیان داشت: ما باید تک تک شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

موسوی با اشاره به روستای محروم لندی در شهرستان اردل اذعان داشت: جاده این روستا در دولت شهید رئیسی به بهره‌برداری رسید و این مسئله باید در فضای مجازی منتشر شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز که شما در این رویداد شرکت کرده‌اید یک وظیفه سنگین را بر دوش کشیده‌اید، بخشی از کار خود را وقف تولید محتوا قوی و بومی داشته باشید.

موسوی عنوان کرد: امروز احساس تکلیفی که شهدا بر دوششان گذاشته شد امروز همان رسالت بر دوش شماست و باید در جامعه بتوانید تأثیر گذار باشید.

فضای مجازی در همه عرصه‌ها تأثیر گذار است

حجت‌الاسلام حسین‌پور امام جمعه شهرستان اردل در ادامه این مراسم اظهار کرد: اگر بدانیم برای نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنیم کارمان یک ارزش دیگری دارد.

وی با اشاره به جملات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد» گفت: زمانی خطبه‌های ما اثرگذار است که فضای مجازی در کنار ما باشد و مطالبات به گوش مردم برسد.

حجت‌الاسلام حسین‌پور عنوان کرد: فضای مجازی در بسیاری از عرصه‌ها می‌تواند تأثیر گذار باشد و بنده با همه وجود از شما حمایت می‌کنم.

وی ادامه داد: ما به وجود فعالان فضای مجازی بسیار نیاز داریم، اهمیت این فضا برای ما بسیار زیاد است و نباید آن را کوچک شمرد.

امام جمعه شهرستان اردل گفت: در مطالبه گری سیاه نمایی نکنید خدمات گفته شود و در عین حال مطالبات هم گفته شود و اگر این مار را انجام دهید مورد هجمه نخواهید بود.

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۲۸ تیم در اردل برگزار شد

جهانفری دبیر اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ادامه این مراسم اظهار کرد: تیم اجرایی دوهفته پای کار بود که رویداد خوبی را برگزار کردیم.

وی ضمن تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: این رویداد با انتخاب تیم‌های برتر به کار خود پایان داد، این رویداد همیشه در سطح استان برگزار می‌شد و اولین بار در شهرستان اردل نیز برگزار شد.

جهانفری تاکید کرد: بهتر است فعالان فضای مجازی خود را محدود به این رویداد نکنند و کار خود را همچنان در فضای مجازی ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با حضور ۲۸ تیم برگزار شد گفت: ۱۲۶ نفر شرکت‌کننده و ۱۶۰ نفر عوامل اجرایی این رویداد بزرگ در شهرستان اردل بود.

جهانفری خاطر نشان کرد: گروه‌های تولید محتوا در بخش‌های موشن‌گرافی و انیمیشن، پوستر و اینفوگرافی، روایت‌گری و خبرنگاری فعال بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، این رویداد در بخش موشن گرافی: گروه رهروان مهدوی رتبه دوم و نهضت رسانه‌ای رتبه اول را کسب کرد.

در بخش روایت گری رتبه اول دختران حاج قاسم و رتبه دوم به دختران بام ایران رسید.

در بخش پوستر و اینفو گرافی رتبه اول به گروه آلفا، رتبه دوم شهید آرمان الله وردی و رتبه سوم به گروه شکوه خورشید رسید.

در بخش خبرنگاری نیز رتبه اول به گروه فرهیختگان بختیاری و رتبه دوم به قاصدان مهدوی رسید.

لازم به ذکر است یک تیم خردسال نیز شایسته تقدیر در این رویداد شدند.

گفتنی است مرضیه عالی‌پور، صادق حامدی، سعید طاهری، معصومه عبدالهی و فاطمه دهقان، داوران رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان اردل بوده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ