۱۵ موکب در محور قوچان چناران به زائرین پیاده خدمت‌رسانی می‌کنند

اقتصاد ایران: قوچان- فرماندار قوچان گفت: هم‌زمان با دهه آخر صفر و حرکت کاروان‌های پیاده به سمت مشهد مقدس در ۸۰ کیلومتر از محور قوچان تا چناران ۱۵ موکب به این زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی صفایی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از موکب‌های دهه آخر صفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قوچان به‌عنوان ورودی استان خراسان رضوی ۸۰ کیلومتر از مسیر ورودی استان را به خود اختصاص داده است که ۱۵ موکب برای استقبال از زائران پیاده به‌صورت خودجوش پای‌کار آمده‌اند.

فرماندار قوچان ادامه داد: در برخی از موکب‌ها خدماتی همچون اسکان، پذیرایی وعده‌های صبحانه، نهار و شام همچنین سرویس بهداشتی و حمام ارائه می‌شود.

وی از خدمت‌رسانی همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به زائران پیاده دهه آخر صفر خبر داد و افزود: بقاع متبرکه قوچان به‌ویژه امامزادگان سلطان ابراهیم و جلیل (ع) و مسجد اهل‌بیت در دوراهی دوغایی نیز به‌صورت ویژه پای‌کار آمده‌اند و علاوه بر خدمات مختلف برنامه‌های فرهنگی نیز به زائران ارائه می‌کنند.

صفایی تأکید کرد: بیش از هزار نفر شب اسکان در سطح موکب‌ها و مساجد شهری و روستایی طول در مسیر فراهم‌شده است و علاوه بر تأمین نان موردنیاز، پذیرایی‌ها نیز در حد توان ارائه می‌شود.

فرماندار قوچان با اشاره به اینکه با حمایت استاندار خراسان رضوی اعتبار برای ۲ ایستگاه زیارتی در علی زینل و شهر قوچان اختصاص‌یافته است، گفت: برای این دو موکب مجموعاً ۲۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیداکرده است که تاکنون ۳۰ درصد آن جذب‌شده تا پروژه آغاز به کار کند.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از استان‌های شمالی وارد محدوده این شهرستان شده‌اند و هنوز تعداد زیادی از زائران در مسیر قرار دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ