کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

اقتصاد ایران: گناوه- آئین گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه با حضور مسئولان در تالار بهزاد این شهربرگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان گناوه ظهر پنج شنبه در این آئین با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دولت و خدمت اظهار داشت: پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته دولت سال جاری در شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفت که همزمان این هفته افتتاح و اجرایی شد.

محمد تقی صفری با اشاره به برخی از پروژه این هفته در شهرستان افزود: افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن، آسفالت معابر روستاهای، راه‌های روستایی و جاده ساحلی که سه روستا ساحلی بخش مرکزی را به هم وصل می‌کند و از چند جهت از جمله امنیت تردد و گردشگری حائز اهمیت است از این پروژه بوده است.

وی گفت: پروژه‌های در حوزه مخابرات، برق رسانی، فاضلاب، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، راهداری، بهره برداری واحدهای مسکن مددجویان، زیرسازی معابر از دیگر پروژه این هفته در شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های آبخیزداری شهرستان گفت: در دولت سیزدهم ۸ پروژه آبخیزداری در شهرستان اجرا شد که ۴ پروژه در بخش بندر ریگ شهرستان گناوه بوده است.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان گناوه ادامه داد: از جمله پروژه‌های شهرستان اجرای پروژه‌های آبزی پروری است که در رود شور ۷۰۰ هکتار اجرا شده و ۳۵۰ هکتار آن در این هفته مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: توسعه آبزی پروری در شهرستان از لحاظ ارزآوری بسیار حائز اهمیت است و اجرای این پروژه در رود شور معادل ۳۰۰ هزار بشکه نفت برای کشور ارزآوری خواهد داشت.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان گناوه بیان کرد: جاده کمربندی گناوه و پل سید رضا به زودی افتتاح خواهد شد و مسیر جاده مواصلاتی روستای گمارون به سمت چهار محال نیز مورد بهره برداری خواهد گرفت.

فرماندار گناوه یادآور شد: این پروژه‌ها تنها قسمتی از کارها و فعالیت‌های انجام گرفته در سطح شهرستان محسوب می‌شود و در سراسر شهرستان این پروژه‌ها در حال اجرا است.

وی گفت: دولت سیزدهم و شهید رئیسی توانست عملکرد بزرگی در سطح کشور و شهرستان بر جا بگذارد که و یاد و نام وی برای همیشه در قلب‌ها زنده خواهد ماند.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

وی با تبریک روز کارمند به همه کارمندان توصیه کرد: همه کارمندان ادارات با مردم داری، اخلاق خوب و حسنه، سعه صدر، بردباری و تواضع با مردم برخورد و به مردم خدمت کنند.

صفری با تاکید بر اینکه خداباوری و خدامحوری را سرلوحه کارها قرار دهید و برای خدا کار، تلاش و خدمت و مجاهدت و انجام وظیفه کنید، گفت: با افتخار و کمال ادب و با تلاش مضاعف به مردمی که ولی نعمت همه ما هستند خدمت کنیم و خدمات انجام شده به مردم و همشهریان گزارش اطلاع رسانی شود.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

در پایان این آئین از کارمندان نمونه ادارات گناوه تجلیل شد.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ