عزم دولت چهاردهم تلاش برای کمتر کردن مشکلات با وفاق و همدلی است

اقتصاد ایران: زاهدان_ وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: عزم دولت چهاردهم جزم شده تا با وفاق و همدلی مشکلات را کمتر کند و فشار را از روی شانه‌های مردم بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از موزه شهر سوخته در جمع شماری از مردم و صنعتگران، افزود: شناسنامه ایران بدون سیستان و بلوچستان ابتر بوده و این استان به بهشت باستان‌شناسان شهرت یافته است.

وی ادامه داد: زمانی که از ایران حرف می‌زنیم، نمی‌شود از سیستان و بلوچستان و هویت آن سخن نگوئیم چرا که شناسنامه ایران بدون این استان ابتر بوده و این خطه پهناور به بهشت باستان‌شناسان شهرت یافته است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: این منطقه، دارای ظرفیت‌های میراثی بسیار بکر و ارزشمندی هست که باید آن را غنیمت بشماریم.

وی خاطرنشان کرد: این استان، مردمان خونگرم، با فضیلت و با شرافتی دارد که سرمایه بزرگ نظام سیاسی هستند، همه باید تلاش کنیم تا فقر از چهره استان زدوده شود.

صالحی امیری ادامه داد: قطعاً در این دوران فعالیتم، سفرهای متعدد دیگری به سیستان و بلوچستان خواهم داشت و رسیدگی به امور این استان جزو اولویت‌های کاری وزارتخانه و دولت است.

صالحی امیری با ابلاغ سلام گرم ریاست‌جمهوری به مردم سیستان وبلوچستان تاکید کرد: رئیس جمهور، گفته اند که دولت بر عهدی که با مردم این استان بسته پایبند بوده و به تمام تعهدات خود جامه عمل خواهد پوشاند.

وی تاکید کرد: عزم دولت جزم شده تا با وفاق و همدلی مشکلات را کمتر کند و فشار رو از روی شانه‌های مردم بردارد که این مهم با همکاری ملت عزیز ایران و همدلی همه جانبه به زودی زود محقق خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ