مدیریت و کنترل برق از شنبه استانی می شود

اقتصاد ایران: نکا- استاندار مازندران با اشاره به اصلاح الگوی مصرف برق در سطح استان گفت : برق از شنبه دهم شهریور ماه سال جاری به صورت استانی کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه آبرسانی و فاضلاب آبفای مازندران که به صورت نمادین در شهرک شهید سلیمانی شهرستان نکا برگزار شد با اشاره به هفته دولت و رشادت شهدای خدمت در طی تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولیت پذیری، تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی شهدای خدمت برکسی پوشیده نیست لذا دولتمردان باید مسئولیت پذیری و خدمت رسانی به مردم توسط شهدای خدمت را به عنوان سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی افزود: سید شهدای خدمت شهید رئیسی در حوزه خدمت به مردم و آبرسانی به شهادت رسیدند و همین موضوع نشان می‌دهد که مسئله آب به عنوان موضوع حیاتی برای مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است که باید نگاه اصولی به این حوزه داشت.

استاندار مازندران با اشاره به مسئله اصلاح الگوی مصرف در سطح ملی و استانی تصریح کرد: مقرر شد از شنبه دهم شهریور ماه سال جاری کنترل مصرف برق به صورت استانی در دستور کار قرار گیرد که به دور از سلایق در سطح شهرستان عملیاتی شود.

به گفته نوری این استان با وجود ظرفیت‌ها و بسترهای موجود چرا باید شاهد تنش برق باشد در همین حوزه اصلاح الگوی مصرف می‌تواند سرآمد و میزان قطعی‌ها را کاهش دهد.

نوری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه آبرسانی و فاضلاب آبفای مازندران گفت: این پروژه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان جمعیت و تحت پوشش قرار دادن ۵۲۰ هزار نفر از مردم سطح استان اجرایی شد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران همچنین در خصوص شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر شهید سلیمانی بیان کرد: با توجه به اینکه این شهرک در گذشته ساخته شد و مردم طبق نیازشان با معضل اساسی در این حوزه روبرو بودند عملیات اجرایی طرح فاضلاب مسکن مهر با اعتبار ۷۵۸ میلیارد ریال آغاز به کار کرد که در این راستا ۱۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند همچنین در این خصوص طرح‌های بسیار خوبی از سوی آبفای مازندران در دستور کار قرار دارد که به تدریج در اقصی نقاط استان شاهد پیشرفت در حوزه آبرسانی خواهیم بود.

به گفته نوری با همت خیرین قراردادهای بسیار خوبی در حوزه آبرسانی انجام شد و در بخش اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بخشی از اعتبارات این حوزه را تأمین می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ