رنگرز: با جوانان آینده دار کشتی به مصاف تیم قهرمان می رویم 

اقتصاد ایران: سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر این رشته گفت: با تیمی جوان و آینده دار از استان البرز به دنبال موفقیت در لیگ برتر هستیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رنگرز با بیان این مطلب به شراسط تیم مقاومت البرز برای حضور در این فصل رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم کشتی آزاد مقاومت متشکل از کشتی گیران جوان و آینده دار البرز و دیگر استانها پا به عرصه لیگ گذاشته و با توجه به اینکه منابع مالی محدودی را در اختیار دارد ، سعی بر این است کشتی های زیبایی را به نمایش بگذاریم تا این جوانان مقابل کشتی گیران سطح اول کشور محک جدی بخورند و برای مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی آماده شوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت در مورد دیدار روز جمعه تیمش با بانک شهر که در ساری برگزار خواهد شد و رضا یزدانی هدایت این تیم را برعهده دارد، گفت: تیم بانک شهر قهرمان لیگ برتر سال گذشته است و امسال نیز اکثر قهرمانان و ملی پوشان کشتی را به خدمت گرفته است. رضا یزدانی تیم بسیار خوبی را آماده کرده و امسال هم به دنبال قهرمانی است.

حسین رنگرز افزود: ولی ما تیم‌ مقاومت هستیم و جوانان با استعدادی را در اختیار داریم و مطمئنا کشتی های زیبایی را شاهد خواهیم بود. ضمنا با توجه به اینکه هنوز اسپانسر و منابع مالی در اختیار نداریم ، نتوانستیم کشتی گیران بهتری را جذب کنیم ولی با همین بضاعت هم با تمام توان مقابل حریفان رقابت های خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

رنگرز: با جوانان آینده دار کشتی به مصاف تیم قهرمان می رویم 

فرخ کیا: هدف مقاومت نمایش کشتی های زیبا و اخلاق پهلوانی است

مدیر تیم‌های کشتی مقاومت نیز در این مورد گفت: مقاومت البرز از تیم‌های قدیمی لیگ برتر کشتی کشور است و با به خدمت گرفتن سرباز قهرمان کمک شایانی به همه ورزشکارانی که در سطح اول کشور فعالیت می کنند و به دنبال انجام خدمت مقدس سربازی هستند داشته است.

فرخ کیا ادامه داد: این تیم ضمن استفاده از این ظرفیت همیشه در رشته های ورزشی مختلف در لیگ های برتر و دسته یک کشور حضوری موثر داشته و ضمن کسب عناوین قهرمانی در حوزه های اخلاقی و پهلوانی نیز زبانزد است.

وی در مورد حضور تیم کشتی آزاد باشگاه مقاومت در لیگ برتر امسال و همچنین رقابت روز جمعه 9 شهریور با تیم بانک شهر گفت: حریف ما با توجه به منابع مالی بسیار خوب و همچنین کادر فنی فوق العاده اش مثل رضا یزدانی و هادی حبیبی توانسته اکثر کشتی گیران مطرح و ملی پوش را در اختیار بگیرد و به دنبال تکرار قهرمانی فصل گذشته است.

مدیر تیم های کشتی باشگاه مقاومت البرز در ادامه خاطرنشان کرد: اولویت و هدف اصلی تیم کشتی باشگاه مقاومت، ارائه کشتی های زیبا ، اخلاقمداری و روح اصلی رشته کشتی یعنی مرام پهلوانی است.

رنگرز: با جوانان آینده دار کشتی به مصاف تیم قهرمان می رویم 

کیا که از قهرمانان اسبق کشتی آزاد است و دارای دکتری مدیریت استراتژیک در سازمان های ورزشی است، افزود: تاکید فرمانده محترم سپاه استان البرز سردار حیدرنیا که از کشتی گیران و قهرمانان اسبق است و همچنین سرهنگ حدادی مدیرعامل باشگاه مقاومت رعایت اصول اخلاقی و مرام پهلوانی در راس امور همه رشته های ورزشی است. امسال نیز تیم های کشتی باشگاه مقاومت البرز با شعار «اول اخلاق» وارد لیگ برتر شده تا ضمن اینکه اصول باشگاهداری حرفه ای را به نمایش بگذارد، در همه ابعاد حوزه های اخلاق ورزشی سرلوحه باشد.

اسامی کادر فنی و اجرایی تیم باشگاه مقاومت البرز برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد به این شرح است:
۱. مصطفی حدادی مدیر عامل باشگاه
۲. فرخ کیا مدیرتیم های کشتی آزاد و فرنگی
۳. حسین رنگرز سرمربی
۴. محمدرضا آذر شکیب مربی
۵. سید جواد حسینی مربی
۶. رضا برجلو مربی بدنساز
۷. مهدی نوروزی کیا اجرایی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ