تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

اقتصاد ایران: در نسخه ضد گلوله، لوسید ایر سافایر به جای شیشه، از زره شفاف سبک وزن استفاده شده که از مواد چند لایه برخوردار است که قادر است یک گلوله از یک تفنگ .۴۴ Magnum را متوقف کند.

عصر ایران: خودروهای ضدگلوله در اندازه‌ها و کلاس‌های مختلفی ارائه می‌شوند. کادیلاک اسکالید یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین محصولاتی است که مشتریان علاقه خاصی به در اختیار داشتن یک نمونه ضد گلوله از آن را دارند، خودروئی که یکی از مشتریان اصلی آن دولت آمریکا است.

اما احتمالا انتظار نمی رود که لوسید ایر سافایر نیز وارد بازار خودروهای ضد گلوله شود!

اخیرا مجموعه یو ای جی (یو اس آرمور گروپ) از نمونه شخصی سازی شده لوسید ایر سافایر رونمائی کرده تا شاهد سریع ترین خودرو ضد گلوله جهان باشیم!

با 1234 اسب بخار خروجی از پیشرانه استاندارد و شاخص صفر تا 96 کیلومتر برساعت 1.89 ثانیه ای، یک هیولای تسخیر ناپذیر که علاوه بر سرعت فوق العاده از سطح ایمنی بالائی نیز برخوردار است.

لوسید ایر سافایر در حالت استاندارد مجهز به مجموعه ای از دستیارهای ایمنی و سنسورهای پیشرفته است. در نسخه ضد گلوله، این ایر سافایر به جای شیشه، از زره شفاف سبک وزن ساخته شده از مواد چند لایه برخوردار است که قادر است یک گلوله از یک تفنگ .44 Magnum را متوقف کند. یک ماده کامپوزیت سبک وزن درها و پنل‌ های بدنه را تقویت می‌کند - و گفته می‌شود که ده برابر قوی‌ تر و پنج برابر سبک‌ تر از فولاد ضد گلوله است.

جالب آنکه تمامی این بروزرسانی ها فقط 174 کیلوگرم به وزن لوسید ایر سافایر اضافه کرده تا وزن خالص آن به 2595 کیلوگرم برسد. یو اس آرمور گروپ بیشینه سرعت این لوسید ایر را 322 کیلومتر برساعت اعلام کرده و می افزاید که شاخص صفر تا 96 کیلومتر برساعت نیز عددی نزدیک به رکورد نسخه استاندارد است اما عدد دقیق آن را اعلام نکرده است.

آپشن پیشنهادی تیونر برای نسخه ضد گلوله لوسید ایر سافایر نیز در نوع خود جالب و متفاوت است. برای نمونه مشتریان می توانند دستگیره های درب ضد شوک الکتریکی، سیستم پاشنده اسپری فلفل، دریچه های مخصوص اسلحه، سامانه تشخیص و حافظت مقابل گازهای سمی و قابلیت ارتقا پوشش زره برای مقابله با انفجار و گلوله های قوی تر را سفارش بدهند!

اما آپشن سافایر ضد گلوله همچنان ادامه دارد زیرا تیونر ویژگی وای فای نفوذناپذیر مقابل حملات هکری ویژه فضای کابین را نیز پیشنهاد می دهد. همچنین سیستم اسکنر با ایجاد دسترسی برای پلیس محلی و آتش نشانی برای مواقع اضطراری نیز در نظر گرفته شده است.

لوسید ایر سافایر اکنون در بازار آمریکا 250 هزار دلار قیمت دارد و یو اس آرمور گروپ برای این نسخه تسخیرناپذیر یک صورت حساب 475 هزار دلاری را پیش روی مشتریان خود قرار می دهد.

لوسید ایر سافایر ضد گلوله

تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

تصاویری خاص از سریع‌ترین خودروی ضدگلوله جهان

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ