سالانه ۲ میلیون جلد کتاب درسی در زنجان توزیع می‌شود

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سالانه حدود ۲ میلیون جلد کتاب درسی بین دانش‌آموزان استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی بعد از ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اتخاذ شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های همیشگی این اداره‌کل در زمان بازگشایی مدارس، مربوط به تامین نیروی انسانی بود که خوشبختانه امسال از این حیث نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه امسال معلمان به صورت کامل در کلاس‌های درس حاضر خواهند بود، اظهار کرد: علاوه بر تامین نیروی انسانی، در خصوص تامین فضاهای آموزش و از همه مهم‌تر تهیه و توزیع کتب درسی با مشکل خاصی مواجه نبوده و سالانه حدود ۲ میلیون جلد کتاب درسی بین دانش‌آموزان استان زنجان توزیع می‌شود.

این مسوول در خصوص نحوه و زمان توریع کتب درسی در مدارس استان زنجان برای سال تحصیلی جدید، یادآور شد: توزیع کتب درسی در مدارس استان برای سال تحصیلی جدید قرار است از ۱۸ شهریورماه امسال آغاز شود که طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده و تمهیدات اتخاذ شده، بنا داریم کتب درسی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های این اداره‌کل در زمان بازگشایی مدارس، مربوط به تامین فضاهای آموزشی است که خوشبختانه امسال کمتر با این دغدغه مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: امسال قرار است علاوه بر فضاهای آموزشی در اختیار، بیش از ۷۰ کلاس جدید درس را نیز از سازمان نوسازی مدارس استان برای سال تحصیلی جدید تحویل بگیریم.

اسماعیلی تعداد دانش‌آموزان ورودی به مدارس استان در سال تحصیلی را بیش از ۲۲۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف عنوان و اضافه کرد: از این تعداد دانش‌آموز که قرار است در سال تحصیلی جدید وارد مدارس استان شوند، حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز جزو کلاس اولی‌ها محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ