ماجرای درگیری دروسی و کریستانته چه بود؟

اقتصاد ایران: سرمربی رُم و هافبک جالوروسی در تمرین این تیم با هم مشاجره‌ای داشته‌اند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رُم که فصل جدید سری A ایتالیا را خوب شروع نکرده است و تساوی بدون گل در خانه کالیاری و شکست خانگی 2 بر یک مقابل امپولی حاصل تلاشش در دو بازی اول بوده، حالا خبر می‌رسد که اردوی این تیم هم آنچنان آرام نیست. شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گزارش داد؛ دانیله دِروسی سرمربی رُم و برایان کریستانته هافبک ایتالیایی این تیم درگیری شدیدی با هم در تمرین داشته‌اند که در نهایت این بازیکنان رُم بودند که آنها را از هم جدا کردند.

باشگاه رُم بلافاصله این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که این یک بحث عادی بوده و این درگیری به درگیری فیزیکی تبدیل نشده است. روزنامه ایتالیایی «ایل مساجرو» چاپ رُم در ابتدا گزارش داد؛ این درگیری لفظی دِروسی و کریستانته پس از اینکه هافبک 29 ساله جالوروسی توپ را در جریان تمرین از دست داد و نتوانست آن را پس بگیرد، شکل گرفت. همین موضوع باعث شد تا دو طرف درگیری لفظی پیدا کنند و با صدای بلند سر یکدیگر فریاد بزنند.

این رسانه ایتالیایی در ادامه در گزارشی تکمیلی مدعی شد، از دست دادن توپ توسط کریستانته و عدم بازپس‌گیری آن باعث عصبانیت دِروسی شد، چرا که او معتقد بود چنین اشتباهاتی در جریان بازی می‌تواند به قیمت از دست رفتن سه امتیاز برای رُم تمام شود، اتفاقی که در بازی مقابل امپولی افتاد. سرمربی و هافبک ایتالیایی جالوروسی سر این موضوع شروع به درگیری لفظی کردند و ناسزاهایی هم بین آنها رد و بدل شد، اما درگیری آنها در همین حد بوده است.

تیم رُم خود را برای بازی حساس با یوونتوس در هفته سوم سری A ایتالیا آماده می‌کند، دیداری که از ساعت 22:15 یکشنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ