پرسپولیس با جانشین قلی‌زاده وارد مذاکره شد

اقتصاد ایران: پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا باشگاه پرسپولیس با یک وینگر گابنی وارد مذاکره فشرده شده است.

فوتبالی: پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم روند پرنوسانی‌ داشت؛ به‌طوری‌که قرمزهای تهران موفق شدند الکسیس گوئندوز را جانشین علیرضا بیرانوند کنند. در سمت راست خط دفاعی، پرسپولیس ایوب العملود را خریداری کرد و میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی جانشین عبدالکریم حسن شد.

در این بین با جدایی مهدی ترابی، تنها مهدی لیموچی و فرشاد احمدزاده گزینه‌های ایرانی در دسترس پرسپولیس برای تقویت پست وینگر بودند. لیموچی درنهایت با سپاهان به‌ توافق رسید و برای همین قرمزها سراغ جذب فرشاد احمدزاده رفتند. احمدزاده وینگر نسبتا خوبی است اما قطعا کیفیت فنی مهدی ترابی را ندارد، برای همین بار دیگر مدیران پرسپولیس در بازار به‌دنبال وینگر مناسب گشتند.

علی قلی‌زاده بازیکنی بود که در آستانه توافق با پرسپولیس قرار داشت اما باشگاه لخ‌پوزنان لهستان راضی به جدایی وینگر خود نشد تا همچنان وضعیت پرسپولیس در این پست نامشخص باشد. اکنون طبق شنیده‌ها، رضا درویش درحال مذاکره با یک بازیکن گابنی باکیفیت است.

آرون بوپندزا بازیکنی است که توجه مدیریت پرسپولیس را به خود جلب کرده و مذاکراتی با او انجام شده است. بوپندزا ۲۸ ساله اکنون تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و برای همین قرمزها راه پر پیچ‌وخمی برای جذب او ندارند.

در کارنامه ستاره گابنی سابقه حضور در لیگ‌های آمریکا، قطر، ترکیه، عربستان و… دیده می‌شود. این بازیکن قابلیت بازی در دو پست وینگر راست و مهاجم هدف را دارد و بنابراین می‌تواند کمک زیادی به خوان کارلوس گاریدو کند. بوپندزا چپ پا است و همین هم یک مزیت محسوب می‌شود. طبق شنیده‌ها سرمربی اسپانیایی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد.

بوپندزا در مجموع ۳۶ بازی در لیگ ترکیه، ۲۲ گل به‌ثمر رسانده، در لیگ عربستان آمار او ۱۷ بازی و ۱۱ گل است و در مجموع همه بازی‌های باشگاهی، این بازیکن ۷۸ گل و ۱۴ پاس گل را از خود به‌جا گذاشته است.

آرون ۳۵ بازی ملی هم دارد و در عرصه ملی هم بازیکن باسابقه‌ای محسوب می‌شود. باید دید مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به کجا خواهد رسید و آیا مدیریت باشگاه می‌تواند با آرون بوپندزا به توافق برسد یا نه.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ