با آپدیت جدید Phone Link مایکروسافت، اکنون کامپیوتر ویندوزی‌تان در صفحه اشتراک‌گذاری اندروید ظاهر می‌شود

اقتصاد ایران: مایکروسافت با به‌روزرسانی Phone Link، امکان انتقال آسان‌تر فایل بین گوشی اندروید و کامپیوتر ویندوزی را فراهم کرد.

مایکروسافت می‌خواهد گوشی‌های اندرویدی ارتباط بهتری و کاربردی‌تری با کامپیوترهای شخصی ویندوزی داشته باشند. در هفته‌های اخیر، این شرکت مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را با هدف ساده‌سازی اشتراک‌گذاری فایل، برای اپلیکیشن Phone Link ویندوز و Link to Windows اندروید ارائه داد. آپدیت جدید این اپلیکیشن‌ها با قراردادن مستقیم کامپیوترهای شخصی ویندوزی در صفحه‌ی اشتراک‌گذاری اندروید، انتقال فایل‌ها را ساده‌تر از قبل می‌کند.

مایکروسافت چندهفته قبل با آپدیت Phone Link، انتقال فایل از صفحه‌ی اشتراک‌گذاری گوشی اندرویدی روی ویندوز را با روشی آسان فراهم کرد. بدین‌منظور فقط باید باید دکمه‌ی اشتراک‌گذاری فایل مورد نظرتان را روی دستگاه اندرویدی فشار دهید و سپس Link to Windows [Send to PC] را در صفحه‌ی اشتراک‌گذاری انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد منویی نمایش داده خواهد شد که در آن کامپیوتر ویندوزی متصل به Link to Windows را انتخاب می‌کنید. درنهایت فایل به‌صورت بی‌سیم به کامپیوتر ویندوزی انتقال می‌یابد و در پوشه‌ی Phone Link زیر پوشه‌ی Downloads ذخیره می‌شود.

صفحه اشتراک گذاری فایل از اندروید به کامپیوتر ویندوزی
AndroidAuthority

اگرچه آپدیت اخیر Phone Link، دسترسی به فایل‌های گوشی اندرویدی را آسان‌تر کرد، اما همچنان جای بهبود وجود داشت. اگر دکمه‌ی Link to Windows [Send to PC] را در بالای صفحه‌ی اشتراک‌گذاری خود پین نکنید، امکان دارد هر بار که می‌خواهید فایل‌ها را به‌اشتراک بگذارید، برای یافتن دکمه‌ی مورد نظر نیاز به اسکرول در لیستی بلندبالا داشته باشید. علاوه‌بر این، هر بار که روی آن دکمه ضربه می‌زنید، به‌جای اینکه بلافاصله فایل‌ها را به‌اشتراک بگذارد، منوی اشتراک‌گذاری فایل در اپلیکیشن Link to Windows باز می‌شود. به‌هرحال، با به‌روزرسانی جدید Phone Link و Link to Windows برای یافتن دکمه یا رفتن به منوی اشترک‌گذاری، دیگر نیازی به اسکرول در صفحه‌ ندارید.

صفحه اشتراک گذاری فایل از اندروید به کامپیوتر ویندوزی
AndroidAuthority

مایکروسافت می‌گوید ویژگی انتقال فایل سریع به نسخه‌ی ۱.۲۴۰۳۲.۵۱۸.۰ اپلیکیشن Link to Windows روی دستگاهی با اندروید ۹ به بالا و نسخه‌ی ۱.۲۴۰۳۲.۱۵۶.۰ اپلیکیشن Phone Link روی کامپیوتر شخصی با ویندوز ۱۰ یا ۱۱ نیاز دارد.

مقالات مرتبط؛
  • این قابلیت برای دستگاه‌های ویندوزی و اندرویدی درست‌ مانند ایردراپ اپل است
  • ابزار انتقال فایل Quick Share گوگل روی لپ‌تاپ‌های ویندوز آرم کار می‌کند؛ اما نه به‌طور رسمی!

به‌نوشته‌ی AndroidAuthority، مایکروسافت همچنین روی ساده‌سازی انتقال فایل از کامپیوتر شخصی ویندوزی به گوشی اندرویدی کار می‌کند. این شرکت اخیراً به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز منتشر کرد که آیکون My Phone را به منوی اشتراک‌گذاری ویندوز اضافه می‌کند و همچنین آپدیتی منتشر کرد که به کاربر اجازه می‌دهد فایل‌های گوشی اندرویدی خود را به‌طور مستقیم از File Explorer ویندوز مدیریت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ