جاروی رباتیک جدید شیائومی با قدرت ۶ هزار پاسکال و سیستم‌عامل HyperOS رونمایی شد

اقتصاد ایران: شیائومی از جاروی رباتیک جدید خود با مکانیزم جاروکردن و تی‌زدن پیشرفته و قدرت مکش ۶ هزار پاسکال رونمایی کرد.

شیائومی جاروی رباتیک جدید خود را در بازار چین رونمایی کرد که با ویژگی‌های پیشرفته‌ای طراحی شده است تا عملکرد تمیزکنندگی‌اش را بهبود بخشد.

Mijia H40 به یک فن مکنده‌ با قدرت ۶ هزار پاسکال مجهز شده است تا بتواند زباله‌ها را به‌طور مؤثر از نقاط با دسترسی سخت‌تری مانند درزهای کف و عمق فرش‌ها پاک کند. برای مقایسه، قدرت مکش جاروی رباتیک شیائومی مدل دریم L10s Pro Ultra به ۷۰۰۰ پاسکال می‌رسد.

جارو رباتیک شیائومی mijia h40 با پایه
Xiaomi

جارو رباتیک شیائومی یک برس اصلی ضد گره‌خوردگی دارد. این برس طوری طراحی شده است تا موها را هم‌زمان برش دهد و جمع‌آوری کند. به این ترتیب از مشکلات رایج مربوط به گره‌خوردن موها و پرزهای حیوانات خانگی جلوگیری می‌شود. محورها نیز به گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند که احتمال گره‌خوردن را کاهش دهند تا نگهداری جاروبرقی آسان‌تر شود.

برس جارو رباتیک شیائومی mijia h40
Xiaomi

ربات جاروبرقی شیائومی از چهار حالت تمیزکاری پشتیبانی می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بین اول جارو کردن بعد تی‌زدن، اول تی‌زدن بعد جاروکردن، جاروکردن و تی‌زدن هم‌زمان، یا فقط جارو کردن یا تی‌زدن یکی را انتخاب کنند.

Mijia H40 پایه‌ی کوچکی به‌همراه یک مخزن آب چهار لیتری دارد که به دستگاه اجازه می‌دهد با یک‌بار پرکردن، مساحتی به‌اندازه‌ی ۵۰۰ متر مربع را تی بکشد. پایه‌ی مذکور شامل یک سیستم شستشوی خودکار تی با بازه‌های شستشو و مدت‌زمان خشک‌کردن قابل تنظیم است که اطمینان حاصل می‌کند تی تمیز و بدون بو باقی بماند.

جارو رباتیک شیائومی mijia h40
Xiaomi

Mijia H40 به فناوری‌های پیشرفته‌ی تشخیص محیط و مسیریابی مجهز است، از جمله اجتناب در سطح میلی‌متری از موانع و اسکن لیزری ۳۶۰ درجه که تمیزکاری دقیق و مؤثری را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه همچنین از HyperOS Connect شیائومی پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را از طریق اپلیکیشن Mijia یا با استفاده از دستور صوتی با بلندگوی هوشمند Xiao Ai کنترل کرد.

مقالات مرتبط
  • استقبال چشمگیر از جاروبرقی رباتیک ۲۰۲۴ سامسونگ در کره
  • آینده‌نگرانه‌ترین جاروبرقی رباتیک دنیا رونمایی شد

Mijia H40 دارای کیسه‌های قابل تعویض، یک سطل زباله‌ی ۷۰۰ میلی‌لیتری، قفل کودک برای ایمنی و پایه‌‌ی استند جمع‌وجور است که به‌راحتی در فضاهای مختلف خانه جا می‌شود.

قیمت جارو رباتیک جدید شیائومی ۲٬۴۹۹ یوان (معادل ۳۵۰ دلار) تعیین شده است و پیش‌سفارش آن از تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) برای چینی‌ها قابل ثبت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ