لزوم ارائه مشوق برای بازگشت به کار بازنشستگان فرهنگی

اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان به ارائه مشوق برای بازگشت به کار بازنشستگان و اضافه کار معلمان برای جلوگیری از کمبود نیرو در سال تحصیلی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در مورد اتخاذ تمهیدات برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: در برخی مدارس آمادگی برای آغاز سال تحصیلی ایجاد شده و در بخش‌هایی هم در حال اجرا و انجام است.

وی در مورد تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش تصریح کرد: سال‌های گذشته با معضلاتی در جذب نیروها اتفاق افتاد ولی مدیران آموزش و پرورش استان هوشیار هستند و تدابیری در حال انجام است تا برای حضور معلم در کلاس‌ها مشکلی در استان وجود نداشته باشد.

استاندار زنجان به ارائه مشوق برای بازگشت به کار بازنشستگان و اضافه کاری معلمان تأکید کرد و گفت: البته جامعه فرهنگیان همواره با از خودگذشتگی و احساس وظیفه با وجود کمبودها پای کار هستند.

وی به پروژه‌های مدرسه سازی در استان اشاره کرد و افزود: از طرح‌های در دست اجرا ۱۷ پروژه مدرسه سازی تکمیل شده و در مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افشارچی با تأکید بر ایجاد عدالت آموزشی و فراهم کردن زیرساخت‌ها در همه نقاط استان عنوان کرد: در زمان حاضر نیاز به فضای آموزشی در مناطق پیرامونی شهرها پررنگ‌تر است.

وی با اشاره به احداث مدرسه در پروژه‌های مساکن ملی بیان کرد: در کوی زیتون و زنگان با توجه به جمعیتی که در این مناطق مستقر می‌شوند نیازمند اهتمام بیشتری در راستای ساخت مدرسه هستیم.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته طرح‌های مدرسه سازی قابل توجهی در استان اجرایی شد و اکنون هیچ پروژه آموزشی راکدی در استان نداریم و عملیات عمرانی در همه آن‌ها در حال انجام است.

وی تأمین سرویس مدارس برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را مهم خواند و گفت: فرصت کافی تا مهرماه وجود دارد تا با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مناسب مشکلات این حوزه به حداقل برسد.

افشارچی یادآور شد: در ارتباط با ترافیک اول مهرماه نیز لازم است تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود تا چالش قابل توجهی در این زمینه نداشته باشیم اگرچه همواره در روزهای ابتدای مهرماه شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ