پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور در اراک به بهره برداری می رسد

اقتصاد ایران: اراک- فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی گفت: پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور در آینده نزدیک در اراک به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمو مهدی در جریان بازدید از استخر شهدای بسیج اظهار کرد: توجه به زیر ساخت‌های مختلف از جمله حوزه ورزش یکی از برنامه‌های اولویت دار سپاه و بسیج در طول سال‌های اخیر بوده است و ساخت سالن‌های ورزشی همچون ۹ دی در سراسر کشور و به ویژه استان مرکزی نشان از این اهتمام در راستای توجه به حوزه عمرانی ورزش بوده است

وی با اشاره به ساخت پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور گفت: با پیگیری‌های چندین ساله برای ساخت این پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور، در آینده نزدیک این ظرفیت ورزشی و تفریحی بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: موفقیت و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو تقویت ورزش و افزایش نشاط اجتماعی است که به طور حتم بخش قابل توجهی از این مهم در جسم و جان سالم است.

سردار عمومهدی گفت: یکی از مأموریت‌های بسیج با تشکیل و رسالت سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان تربیت بدنی بسیج و با نقش آفرینی پایگاه‌های محلات و اقشار، برگزاری دوره‌ها، اردوها و مسابقات مختلف بوده که زمینه تقویت و ارتقای سطح علاقمندان حوزه مختلف ورزشی را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج پیش برندگی و پیش روندگی با دوری از خستگی و روزمرگی را سرلوحه مأموریت‌های خود می‌داند بیان داشت: مأموریت بسیج متناسب با شرایط روز متغیر است و چابکی و آمادگی این لشکر عظیم الهی است که جامعه را با توفیق چندبرابری مواجه می‌کند.

سردار عمو مهدی تاکید کرد: در این پروژه بزرگ ورزشی تمام استانداردهای لازم با بهترین کیفیت‌های روز در ساخت استخر شهدای بسیج لحاظ و به کار گرفته شده است که می‌تواند محیطی جذاب و حرفه‌ای را برای ورزشکاران و عموم فراهم کند.

وی تاکید کرد: امید است آخرین اقدامات و هماهنگی‌ها با همدلی دیگر مسئولان برای آغاز رسمی و بهره برداری از این پروژه عظیم ورزشی غرب کشور انجام شود تا این ابر پروژه ورزشی زودتر از موعد مقرر مورد استفاده عموم مردم و به ویژه بسیجیان قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ