گلایه پیشکسوت رسانه از عملکرد خانه مطبوعات قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- روزنامه‌نگار پیشکسوت با گلایه از برخی اقدامات در خانه مطبوعات استان قزوین گفت: نباید از جایگاه خانه مطبوعات سوء‌استفاده شده و آن را به گداخانه تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم سرکار روزنامه‌نگار پیشکسوت رسانه ای استان قزوین با انتشار پستی در فضای مجازی با گلایه از عملکرد برخی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین نوشت: بیلان بدهید مکتوب در نشریات خود که چقدر از چه کسانی گرفته‌اید و چکار کرده‌اید؟

سرکار در متن خود آورده است: مدت‌هاست می‌خواهم در مورد خانه مطبوعات بنویسم اما هر بار با خود می‌گویم مگر ندیدی یک نفر نوشته بود، در فلان‌جا یقه گرفتند و فحاشی کردند.

اما واقعاً دیگر نمی‌توانم صبوری کنم و اجازه بدهم خانه‌ای را که من و مرحوم افشاری و تعدادی از اهل قلم بنیان گذاشتیم، این چنین مضحکه عام و خاص شود و برخی خانه مطبوعات را گداخانه تصور کنند و بنام نامی این خانه از این و آن بتیغند.

مگر خانه مطبوعات چقدر وسایل لازم دارد که دست گدایی به سوی این و آن دراز کند و این همه جایگاه خانه و اهالی محترم مطبوعات خدشه ببیند؟

اهالی مطبوعات چگونه می‌توانند از پول و رانت یک مدیر بهره ببرند و جسارت نقد داشته باشند؟

چرا هر مدیری که حاضر به کمک نیست، در منجنیق خود می‌گذارید و پرونده قطور برایش می‌سازید و دشمنی می‌کنید؟

من خطابم هرگز همه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات نیست که می‌دانم برخی خون دل می‌خورند. خطاب من به آن‌هایی است که کاسه گدایی در دست گرفتند و از جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند و جایگاه خانه را به گداخانه تقلیل داده‌اند.

این چه سفله‌پروری است که بجای نقد دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی، پول بنام نامی خانه مطبوعات و اهالی محترم آن می‌گیرند و از کنار خطاهای نابخشودنی به راحتی می‌گذرند و انتقاد خود را بسنده کرده‌اند به کسانی که حاضر نیستند باج بدهند؟

بفرمایید از آن‌هایی که پول گرفتید، کجا یک خط انتقاد کردید؟ مگر جز این است که آن‌ها هم مدیران دولت مورد انتقاد شما هستند؟

بیلان بدهید مکتوب در نشریات خود که چقدر از چه کسانی گرفته‌اید و چکار کرده‌اید؟

آقایانی که در پشت پرده نشستید و این پیراهن بی‌قواره را به نام نامی خانه بر تن اهالی مطبوعات بریدید، لطفاً جلوی این سرگردنه گیری را برای هر هدفی، هر نیت بد و خیری، برای.... بگیرید.

خانه مطبوعات استان ما را با استان‌های دیگر مقایسه کنید و بببیند در کدام استان از این شیوه‌ها استفاده می‌کنند.

سال‌هاست خانه‌های مطبوعات در استان‌ها با حق عضویت و احیاناً با کمک ادارات فرهنگ و ارشاد اداره می‌شوند نه با پول این اداره و آن مدیر و آن فرد ذی‌نفوذ که معلوم نیست با چه هدفی این مبالغ کلان را به خانه می‌دهند؟

گفتنی است انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین با حواشی زیادی در بین اصحاب رسانه همراه بود و حتی در برهه ای زمزمه ابطال این انتخابات نیز به گوش می رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ