آیین‌نامه حمایت از دانشجویان اشتغال‌آفرین به‌زودی ابلاغ می‌شود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آیین‌نامه حمایت از دانشجویان اشتغال‌آفرین تهیه شده و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم نعیمی در نخستین گردهمایی رؤسای اداره‌های تغذیه و سرای دانشجویی دانشگاه‌های کشور، به میزبانی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: بر اساس تقویت نگاه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، نوع تعامل اداره‌های تغذیه و سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها با دانشجویان باید به‌گونه‌ای باشد که باعث رشد همه‌جانبه دانشجو در ابعاد مختلف شود.

وی عنوان کرد: رسالت سازمان امور دانشجویان فقط توجه به مسائل تغذیه و سرای دانشجویی نیست؛ بلکه این نکته اهمیت دارد که علاوه بر انجام این امورات، نوع فعالیت‌ها بایستی به‌گونه‌ای باشند که در ابعاد تربیتی هم باعث رشد و ارتقای دانشجو شوند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: در مدت سه سال گذشته فعالیت سازمان امور دانشجویان بر اساس نگاه مسئولیت‌پذیری اجتماعی بوده است و در همین راستا، آئین‌نامه حمایت از دانشجویان اشتغال‌آفرین تهیه شد که به‌زودی ابلاغ می‌شود.

نعیمی، افزود: تهیه آئین‌نامه‌های حمایت از دانشجویان سرآمد و حمایت از دانشجویان ورزش‌های فناورانه نیز در راستای توجه عملی به مسئولیت‌پذیری اجتماعی نظام آموزش عالی بوده است.

وی یکی از اقدامات مهم انجام شده را این موضوع دانست که نظام رتبه‌بندی فعالیت ادارات تغذیه و سراهای دانشجویی کشور تهیه شده است تا بتوان ارزیابی کیفی و اثرگذار از فعالیت‌ها داشت.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بیان داشت: مفهوم سرای دانشجویی یعنی محل زیست و محل رشد و ارتقای دانشجو؛ زیرا سرای دانشجویی نباید فقط حالت خوابگاه و استراحت داشته باشد؛ بلکه باید محل زندگی و زیست دانشجو همراه با رشد تربیتی دانشجو در ابعاد گوناگون باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ