مسوولین برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کنند

اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسئولین کمر همت ببندند و شبانه روز برای خدمت به مردم عزیز تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی پیش از ظهر پنج شنبه در بزرگداشت شهیدان رجایی، باهنر و بزرگداشت سید شهدای خدمت و همراهانشان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی که پشت سر گذاشتیم و ایام حزن و اندوه آل الله که در پیش است، اظهار کرد: پیام شهیدان رجایی، باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بود؛ همه مسئولین کمر همت ببندند و شبانه روز برای خدمت به مردم عزیز تلاش کنند.
وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان حلقه اتصال نماینده مجلس و تمام دستگاه‌ها با مردم می‌باشد، از احمد راستینه نماینده مردم در مجلس درخواست می‌کنیم مردم را حمایت کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولین مطرح کرد: مردم با تمام توان از انقلاب حمایت کرده و حمایت می‌کنند، اکنون وظیفه ماست که در مقابل مردم سر تعظیم فرود آوریم و به خواسته آنها پاسخ منطقی بدهیم.
وی با بیان اینکه هفته دولت، هفته یادآوری خدمت صادقانه و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم است تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تمام وجود و ظرفیت در خدمت همه اقشار مردم، مسئولین و به خصوص در خدمت همه ظرفیت‌های عزیز استان‌مان می‌باشد؛ ما تعامل با همه دولت‌ها و دستگاه‌ها داریم و وظیفه ذاتی ما ارتباط بین دستگاه‌ها است.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: استان چهارمحال و بختیاری باید چهره‌های خودش را به کشور معرفی کند و در خدمت همه این ظرفیت‌ها هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ