دولت شهید رییسی تبعیض مثبت را در کردستان ایجاد کرد

اقتصاد ایران: سنندج_ استاندار کردستان گفت: دولت شهید رییسی تبعیض مثبت را در استان ایجاد کرد و باید این امر استمرار یاید تا شاهد تحقق عدالت باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر پنج شنبه در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اظهار کرد: خوشبختانه بررسی کابینه دولت انجام شد و اعضای مجلس رأی اعتماد به این وزرا دادند تا دولت چهاردهم کار خود را شروع کند.

وی افزود: هفته دولت فرصتی است برای بزرگداشت یاد و خاطره بزرگمردانی که خدمات خوبی به مردم ارائه کردند و به عنوان الگویی برای همه ما هستند به ویژه شهید رجایی و باهنر که خدمات ارزشمندی داشتند و با اخلاص خدمت کردند.

وی اعلام کرد: شهید جمهور هم که مصداق یک مدیر مردمی، پر تلاش و ولایی بود و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

استاندار کردستان گفت: شهید کریمی شهید جنگلبان نیز شجاعانه و دلسوزانه برای پاسداری از این سرزمین جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید.

زارعی کوشا اعلام کرد: آغاز فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و حضور در کمیسیون‌ها را تبریک می‌گوئیم و امیدواریم از این فرصت استفاده بیشتری برای خدمت به مردم بردارند.

وی پس از بیان نظرات و خواسته‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: پیگیری قطعی‌های مکرر برق که به عنوان یکی از مطالبات نمایندگان مطرح شد، انجام شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس کردستان سابقه نمایندگی و مدیریت در استان دارند و بر مشکلات و چالش‌های این استان اشرافیت دارند، افزود: کارهایی که در سنوات و دولت‌های قبل در استان انجام نشده امروز به مطالبات مردم از مسؤولان فعلی تبدیل شده اما حل برخی از آنها نیازمند زمان است.

استاندار کردستان اذعان کرد: در دولت شهید رئیسی تبعیض مثبتی در استان شکل گرفت و رتبه اعتبارات عمرانی استان از ۲۴ به ۱۰ رسید و این بیانگر تبعیض مثبت است و باید ادامه داشته باشد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه منکر نقایص و کمبودها نیستیم، اضافه کرد: امیدواریم دولت وفاق ملی که ضرورت جامعه کنونی است بتوانیم شاهد حصول وفاق باشیم و برادری و انسجام در کشور افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه کردستان نجیب‌ترین اصحاب رسانه کشور هستند و حساب آنها را از چند نفر افراد روان‌پریش و مزدور که به دنبال تخریب و تهمت هستند جدا می‌کنیم.

تردد زائران از کردستان به کربلا از برکات دولت سیزدهم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این جلسه با تبریک هفته دولت اظهار کرد: به برکت دولت سیزدهم کردستان برای سومین سال پیاپی محل تردد زائران اربعین حسینی بوده است و برکات معنوی و اقتصادی زیادی برای این استان برجای گذاشت.

عبدالله رشیدی‌پور افزود: تردد زائران از مرز باشماق و خدمات مردم و مسؤولان به زائران نیز در این استان شکل گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ