زامهران: باید باخت هفته اول را مقابل گل‌گهر جبران کنیم

اقتصاد ایران: هافبک تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل گل‌گهر سیرجان باید باخت خانگی هفته اول را جبران کند.

- اخبار ورزشی -

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شروع بد نساجی در لیگ امسال و از دست دادن پنج امتیاز در دو بازی اظهار داشت: وقتی لیگ شروع می‌شود خیلی از تیم‌ها به دلیل بدنسازی سنگین، از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی ندارند یا اینکه به دلیل تغییر بازیکنان یا کادر فنی، به هماهنگی کامل نرسیده‌اند. ما در بازی اول برابر فولاد نمایش خوبی به خصوص در نیمه اول داشتیم و حتی می‌توانستیم به گل برسیم، ولی در نیمه دوم فولاد تیم بهتری بود و از موقعیت خود استفاده کرد. در بازی با آلومینیوم اما شرایط بهتری داشتیم و مساوی در زمین حریف نتیجه بدی برای نساجی نبود.

 

وی با اشاره به اینکه نساجی به زمان نیاز دارد یا به انسجام و هماهنگی لازم برسد، تأکید کرد: اکثر تیم‌ها برای شکل گرفتن نیاز به چهار پنج هفته زمان دارند و من شک ندارم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری خواهیم گرفت. ما بازیکنان خوبی داریم و سرمربی تیم هم یک مربی باتجربه است. نساجی خاطرات خوبی با ساکت الهامی دارد و قطعاً امسال تمام هدف‌مان این است که با کسب بهترین نتایج، هواداران را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی که قبل از شروع لیگ بحث جدایی‌اش از این تیم مطرح شده بود، تصریح کرد: واقعیت این است که دو سه پیشنهاد داشتم، ولی نتوانستم خودم را برای جدایی راضی کنم. من از حضور در نساجی خاطرات خوبی دارم و تلاش می‌کنم در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم.

زامهران راجع به بازی هفته سوم تیمش برابر گل‌گهر هم به تسنیم گفت: بازی سختی داریم و گل‌گهر جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است. ما در بازی اول مقابل فولاد در ورزشگاه شهید وطنی شکست خوردیم و در بازی با گل‌گهر باید آن باخت را جبران کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران اولین برد این فصل را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ