شرکای اجتماعی و خیرین پشتوانه گفتمان خدمت رسانی در جامعه هستند

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اهتمام خدمت‌گزاران بهزیستی بر پایه تبلور روحیه امید و در بین جامعه هدف است و شرکای اجتماعی و خیرین پشتوانه مردمی این گفتمان در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی ظهر پنجشنبه در آئین اهدای لوازم منزل به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اردبیل اظهار کرد: امروز با حضور استاندار اردبیل، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، شرکای اجتماعی و معتمدین، ضمن تجلیل از خیرین سرآمد بهزیستی، ۲۰۰ قلم لوازم ضروری منزل در بین گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی در سطح استان توزیع شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه بهزیستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: اهتمام خدمت‌گزاران بهزیستی بر پایه تبلور روحیه امید و خود باوری در بین جامعه هدف بنیان نهاده شده است و شرکای اجتماعی و خیرین پشتوانه مردمی این گفتمان و حرکت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اقدامات تحولی در بهزیستی استان از جمله تسهیل ارتباط جامعه هدف با مدیران ستادی و سفرهای معنوی را یادآور شد و بیان کرد: مدیران بهزیستی استان طی سال گذشته با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از ولی نعمتان به صورت مستقیم و چهره به چهره دیدار کرده و به بررسی و رفع مشکلات آنان پرداخته‌اند.

رضایی بیان کرد: حضور استاندار اردبیل در منازل ۵ نفر از ولی نعمتان در هر ماه و گره گشایی از مسائل و همچنین اعزام بیش از ۲ هزار نفر از افراد تحت پوشش به سفرهای زیارتی از اتفاقات ارزشمند در بهزیستی اردبیل است.

وی از برگزاری آئین نکوداشت و تجلیل از خیرین خیرین سرآمد بهزیستی اردبیل خبر داد و بیان کرد: امروز نیز شاهد توزیع ۲۰۰ قلم لوازم منزل شامل یخچال، ماشین لباسشویی، فرش و کولر هستیم که با ارج نهادن به نیات خیرین و نیک اندیشان، بخشی از این اقلام از محل سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و بخشی نیز با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کمک خیرین تأمین شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ارزش اقلام اهدایی را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: براساس برنامه رویداد ظرفیت سازی اجتماعی و میز خدمت برگزار شده با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان‌های استان، همزمان با این برنامه اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی کمک موردی به مراجعه کنندگان میز خدمت نیز به حساب خانوارهای تحت پوشش واریز شد.

رضایی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همواره یاریگر بهزیستی بوده و علاوه بر حمایت تحصیلی از دانش آموزان کم‌برخوردار تعداد ۶۰ دستگاه کولر آبی را برای توزیع در بین مددجویان شمال استان اختصاص داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ