نیاز به ۶ میلیون آب‌معدنی برای زائران دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد

اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد گفت: با توجه به گرمای هوا به ۵ تا ۶ میلیون آب‌معدنی برای زائران امام‌رضا (ع) در دهه پایانی صفر احتیاج داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری در نشست ستاد دهه پایانی صفر که با حضور وزیر کشور در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه ستاد خدمات صفر مشهد به صورت مستمر فعالیت دارد و در یک ماهه اخیر برنامه‌ریزی منسجمی داشته تا به زائران خدمات‌رسانی داشته باشند. در حال حاضر، ۱۲ کمیته در قرارگاه فعالیت دارند.

فرماندار مشهد افزود: سازمان‌دهی خوبی شکل گرفته تا استقبال و پذیرایی خوبی از زائران داشته باشیم. تمام زائران پیاده از قبل ثبت‌نام می‌شوند و در مکان‌هایی که مشخص شده‌اند، اسکان داده خواهند شد.

وی تصریح کرد: در بخش خدمت‌رسانی، سامانه‌ای با شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی به نیاز زائران پاسخ می‌دهد.

داوری بیان کرد: در بحث مباحث شهری، اقدامات خوبی برای زائران در نظر گرفته شده است. ۲۴۵ موکب در حوزه مشهد و ۳۰۰ موکب در مسیر شهرستان ایجاد شده است. این‌ها به هماهنگی حوزه امنیتی و راهور ایجاد شده تا مشکل امنیتی برای این موکب‌ها ایجاد نشود.

فرماندار مشهد یادآور شد: برای نظارت بر بازار اقدامات ویژه‌ای انجام دادیم. ۲۱ قلم از اقلام مورد نیاز زائران را تأمین کرده‌ایم. چهار قرارگاه در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی فعالیت دارند و نظارت بر بازار را تشدید کرده‌اند تا حقی از زائران ضایع نشود.

وی گفت: از استانداران استان‌های هم‌جوار در حوزه تأمین سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی درخواست کمک داریم. همچنین با توجه به گرمای هوا، نیاز به تأمین آب‌معدنی داریم. ۵ تا ۶ میلیون آب‌معدنی نیاز داریم که امیدواریم ستادهای بنیاد برکت و فرامین امام به ما کمک کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ