شهدا اقتدار و صلابت ایران را مضاعف کردند

اقتصاد ایران: اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا و ایثارگران اقتدار و صلابت ایران اسلامی را با مجاهدت ماندگار خود مضاعف و جاودانه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیداحمد سعادتی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مسجد سرچشمه این شهر اظهار کرد: حاکمیت انقلاب اسلامی حاکمیت معنوی و ارزشی بر محور آموزه‌های دینی و شرعی است و در جامعه اسلامی بالاترین مزد جهاد و ایثار رسیدن به درجه شهادت است که شهدای ما به این افتخار نائل شدند.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این شهدا در راه خدمت به مردم به بالاترین درجه حریت و آزادگی رسیدند، انقلاب اسلامی به وجود چنین سرمایه‌هایی به خود می بالد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: دشمنان امروز با حساسیت بیشتر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به هر بهانه‌ای جلوی پیشرفت این کشور و نظام اسلامی را بگیرند در حالی که این انقلاب بدون توقف به مسیر عزتمند خود ادامه داده و سعی دارد تا در بالاترین قله پیشرفت و تعالی قرار گیرد.

حجت الاسلام سعادتی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز آلوده به امیال شیطانی و حیوانی شده و به هر جنایتی در حق بشریت دست می‌زنند در حالی که کشورهای آزاده جهان از این جنایت‌ها اعلام بیزاری و تنفر کرده و همسویی برخی کشورهای اسلامی را با اهداف رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط حساس و خطیر انقلاب اسلامی نور امید و باور به تحول را در بین ملت‌های آزادیخواه و جوامع بشری باز کرده تا زمینه برای پیشرفت و تعالی بر محور ارزش‌های انسانی و دینی فراهم آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به خدمت دولت سیزدهم و آغاز مأموریت دولت چهاردهم تصریح کرد: مردم ما امروز انتظار دارند تا گره مشکلات و نارسایی آنها با تدبیر مسئولان و براساس وعده صادق انجام شود که دولت سیزدهم در مدت کوتاه مسئولیت خود در این زمینه توانست کارنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار بگذارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ