سومین اردوی جهادی در منطقه محروم «قلعه میشوند» پلدختر برپا شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر بسیج جامعه پزشکی پلدختر از برپایی سومین اردوی جهادی در منطقه محروم «میشوند» این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سلیمانی از برگزاری سومین اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در سه‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳ با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اداره امور عشایر، اداره دامپزشکی و جمعیت هلال‌احمر و با حضور نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان در منطقه عشایری و محروم «قلعه می‌شوند» شهرستان پلدختر خبر داد.

وی گفت: این اردوی یک‌روزه جهادی در مورخه چهارشنبه ۱۴۰۳.۰۶.۰۷ با حضور پزشک و کارشناسان بهداشتی، استقرار داروخانه سیار، توزیع رایگان دارو، واکسیناسیون دام‌ها و توزیع سموم، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی به جامعه هدف عشایری این منطقه ارائه شد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی پلدختر، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را ایجاد انگیزه و امید به مردم در مناطق روستایی و عشایری دانست و گفت: مهم‌ترین رسالت و هدف بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر از برگزاری اردوی جهادی، تحقق‌بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی و رفع محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم ساکن در مناطق محروم و عشایری است.

سلیمانی، تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان در برگزاری فعالیت‌ها و اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی همیشه همگام، همراه و حامی هستند و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان پلدختر مانند؛ فرمانداری، اداره امور عشایر، جمعیت هلال‌احمر، اداره دامپزشکی در فعالیت‌های جهادی قابل‌تحسین است، اما از سایر مسئولین ادارات انتظار داریم حداقل یک‌بار در اردوهای جهادی حضور داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات مردم روستا آشنا شوند تا خدمات و مدیریت بهتری با شناسایی نقاط ضعف و قوت انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ