۱۶ هزار میلیارد تومان پروژه در استان سمنان به بهره برداری رسید

اقتصاد ایران: میامی- استاندار سمنان بابیان اینکه طرح‌های هفته دولت برای گره گشایی و حل مشکلات مردم افتتاح شدند، گفت: از ابتدای سال ۱۶ هزار میلیارد تومان پروژه در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت میامی به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهر بابیان اینکه با سفر رئیس جمهور شهید به استان در ابتدای سال، بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در سطح استان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: با در نظر گرفتن پروژه‌های هفته دولت سال جاری، عددی بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان پروژه از ابتدای سال تاکنون در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.

وی بابیان اینکه در هفته دولت سال جاری نیز طرح‌های خوبی تعریف شدند، افزود: هدف از افتتاح و بهره برداری یا کلنگ زنی این پروژه‌ها افزایش خدمات رسانی، گره گشایی و حل مشکلات مردم بوده است.

استاندار سمنان بابیان اینکه تصادفات رانندگی یکی از چالش‌های جدی استان است، ابراز داشت: از محل اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور شهید به استان، ۱۹ نقطه حادثه خیز ایمن سازی و اصلاح شد.

هاشمی بابیان اینکه شاهد کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای در استان هستیم، تصریح کرد: رعایت اولویت‌ها در تخصیص اعتبارات و انجام امور و همچنین تحقق عدالت از دیگر مواردی در سطح استان همچون گذشته دنبال می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۳ درصد میزان تولید گندم استان در شهرستان میامی و توسط کشاورزان محقق می‌شود، افزود: این ظرفیتی بسیار ارزشمند برای کشاورزی و خودکفایی تولید گندم است.

استاندار سمنان بابیان اینکه پیری جمعیت و پایین بودن نرخ فرزند آوری به‌ویژه در استان چالش جدی است، اضافه کرد: در کنار تأمین آب شُرب پایدار می‌طلبد تا برنامه‌ها در قالب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت مطلوب اجرایی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ