برگزاری جشنواره‌های اقوام، بادام و گز در چهارمحال و بختیاری

اقتصاد ایران: شهرکرد_رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این اتاق برگزاری چهار جشنواره در استان را هدف‌گذاری کرده که شامل جشنواره اقوام، بادام، گز و… است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام زارع صبح امروز پنج‌شنبه در ستاد استانی دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین، اظهار کرد: هدف اتاق بازرگانی استان‌ها بهبود فضای کسب و کار است.

وی افزود: محور و دستورکار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبدیل شدن به مرکز مردم محور است و درب این مرکز به روی همه مردم و مسئولان باز است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اتاق برگزاری چهار جشنواره را هدف‌گذاری کرده است که شامل جشنواره اقوام، بادام، گز و… است، این چهار جشنواره قرار است ظرفیت‌های استان را به کشور معرفی کند.

زارع عنوان کرد: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های چهارمحال و بختیاری به کشور باید محور همه جشنواره‌هایی باشد که قرار است در استان برگزار شود تا دیگر این استان با استان‌های همجوار اشتباه گرفته نشود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه غرفه برای تولیدکنندگان صنایع دستی که بضاعت ندارند در جشنواره اقوام غرفه داشته باشند را اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری می‌پردازد.

در ادامه این ستاد علی‌ضامن صالحی‌فرد نیز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قرار است در راستای فرزند آوری و جوانی جمعیت در برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین گام بردارد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور استان‌های دیگر در جشنواره استانی می‌تواند فضایی برای الگوبرداری از دستاوردهای آنان فراهم کند.

همچنین وحید رئیسی دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین در دستور کار کمیسیون گردشگری اتاق بود و این کمیسیون برای برگزاری جشنواره گز هم آماده همکاری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ