تاثیر برگزاری جشنواره ملی اقوام در رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری

اقتصاد ایران: شهرکرد_فرماندار فارسان گفت: با برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین به دنبال ایجاد یک اجماع و وحدت رویه برای حضور مسئولان ملی به جهت رفع مشکلات شهرستان و استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی صالحی صبح امروز پنج‌شنبه در ستاد استانی دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین، اظهار کرد: مجموعه‌ای چون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری که خود باید در اجرای این جشنواره پیش‌قدم و دبیر جشنواره است، هیچ کدام از تعهدات خود را انجام نداده است.

وی افزود: با برگزاری این جشنواره به دنبال ایجاد یک اجماع و وحدت رویه برای حضور مسئولان ملی به جهت رفع مشکلات شهرستان و استان هستیم.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری سال گذشته در برگزاری اولین جشنواره هیچ کمکی نکرد و امسال نیز هیچ گامی برای برگزاری جشنواره دوم برنداشته است.

صالحی عنوان کرد: دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین با بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در شهرستان و استان و توجه به نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف جشنواره اول آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام پیش‌رو شاهد میزبانی یک رویداد بزرگ ملی و در آینده فراملی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: معرفی استان و شهرستان فارسان، تلاش برای اجماع و وفاق فارغ از نگاه‌های قومیتی، جنسیتی، مذهبی، سیاسی و… بر مبنای ایران اسلامی و در حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف این جشنواره است.

فرماندار شهرستان فارسان با تاکید بر اینکه گستره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین همه مردم در استان و سراسر کشور هستند، اضافه کرد: این جشنواره قرار است در سه بخش نمایشگاه، جشن‌ها و همایش‌ها برگزار شود.

صالحی بیان کرد: جشن‌ها قرار است هر شب توسط گروه‌های مختلف در شهر فارسان برگزار شود، همچنین هفت همایش و یک همایش پیاده‌روی عمومی قرار است طی برگزاری جشنواره اجرا شود.

وی تاکید کرد: یکی از ایرادات جشنواره اقوام سال گذشته این بود که نتوانستیم از ظرفیت همه گروه‌های هنری بهره ببریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ