ساماندهی لندفیل سراوان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اقتصاد ایران: رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه زندگی روستایی در استان گفت: ساماندهی لندفیل سراوان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به سه روستای سراوان، قاضیان و دهبنه با بیان اینکه مسؤولان امانت‌دار شهدا و مردم هستند، اظهار کرد: مسئولیت ما امانتی از سوی مردم است که باید به بهترین نحو در راستای خدمت به ملت بهره گیریم.

وی با اشاره به افتتاح هشت هزار میلیارد تومان پروژه در هفته دولت سال جاری افزود: در دهه فجر سال گذشته نیز ۱۴ همت پروژه در گیلان به بهره‌برداری رسید که نشان می‌دهد دولت سیزدهم اهتمام جدی در تکمیل پروژه‌های عمرانی داشته است به طوری که در طول سه سال گذشته حتی کلنگ آغاز هیچ طرحی را در استان نزدیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم منطقه سراوان در طول سالیان گذشته بسیار در حوزه‌های مختلف اذیت شدند، تصریح کرد: مردم منطقه سراوان بسیار اذیت شدند و ما با این اقدامات نمی‌توانیم ایستادگی آنان را جبران کنیم ولی تمامی مسؤولان دولتی و نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با قدرت در حال انجام امور هستیم و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم منطقه سراوان دریغ نمی‌کنیم.

عباسی اقدامات دولت سیزدهم در ساماندهی پسماند سراوان را بسیار مهم و جهادی دانست و بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد ساماندهی لندفیل سراوان پیشرفت فیزیکی داشته است ولی در این خصوص اخیرأ با مشکل مصالح مواجه شدیم که این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به عمق ۱۰۰ متری زباله در برخی از مکان‌های محل دفن زباله در سایت سراوان رشت بیان کرد: تاکنون ۱۲ هکتار از این سایت ساماندهی شده و حدود سه تا چهار هکتار باقیمانده نیز به سرعت ساماندهی می‌شود و فقط منطقه کوچکی باقی می‌ماند که آن هم بهسازی و پاکسازی و به طور کامل رفع می‌شود.

استاندار گیلان اعطای سند روستایی به روستاییان در طول سه سال گذشته یکی دیگر از اقدامات جهانی دولت سیزدهم در گیلان برشمرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷۰ هزار جلد سند روستایی و شهری در گیلان صادر شده و در سه سال اخیر نیز ۲۰ هزار و ۳۷۰ جلد سند ابلاغ شده است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه زندگی روستایی در گیلان افزود: در طول سه سال گذشته تلاش کردیم تا زندگی در روستا را توسعه دهیم زیرا روستاها قلب اقتصادی منطقه هستند و در خصوص اماکن ورزشی باید آن را در روستاها در اختیار مردم قرار دهیم زیرا آنان بسیار بهتر مراقبت می‌کنند.

وی با اشاره به تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی و ملی در گیلان در طی سه سال گذشته تصریح کرد: افتتاح ۸ کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار، تکمیل راه آهن رشت کاسپین و همچنین ساماندهی پسماند سراوان از جمله اقدامات عمرانی و مهم دولت شهید جمهور در گیلان بود که بدون شک این روند در دولت وفاق ملی نیز ادامه‌دار خواهد بود.

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از اقدام جهادی مجلس شورای اسلامی در تأیید تمامی وزرای دولت اتفاق ملی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق خود را در قبال جمهوری اسلامی و دولت وفاق ملی ادا کردند که منجر به قدردانی مقام معظم رهبری شد لذا باید تمامی دهیاران، فرمانداران و شهرداران به رعایت عدالت توجه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ