اولین بوستان مناسب‌سازی‌شده برای معلولان استان بوشهر افتتاح شد

اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار آبدان گفت: پارک مادر به عنوان اولین بوستان با مناسب سازی کامل معلولان و سالمندان استان بوشهر در شهر آبدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی حسینی صبح پنجشنبه در این آئین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی به پروژه‌های عمرانی و مبلمان شهری شهرداری آبدان اشاره و اظهار کرد: پارک ۶ هزار متر مربعی مادر به عنوان پروژه شاخص شهرداری با مناسب سازی کامل بری استفاده معلولان و سالمندان با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی استان بوشهر اجرا شده ست.

شهردار آبدان بیان داشت: پارک مذکور یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری در سال جاری است که با توجه به اینکه یکی از وظایف شهرداری‌ها توجه به نیاز عموم مردم است و سه محله مجاور این پارک فاقد هر گونه فضای سبز بودند، شهرداری و شورای شهر آبدان اقدام به ساخت این پارک عمومی کرد.

اولین بوستان مناسب‌سازی‌شده برای معلولان استان بوشهر افتتاح شد

وی افزود: این پارک با قابلیت استفاده برای افراد کم توان و سالمند با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و آلایندگی در فضایی به مساحت بیش از ۶ هزار متر با داشتن ست ورزشی معلولان، نقاشی دیواری با موضوع معلولان و سالمندان و سایر مناسب‌سازی‌ها، پیش بینی زمین فوتسال پنج نفره به عنوان تنها بوستان با مناسب سازی کامل معلولان و سالمندان کردند که در نوع خود در سطح استان بی‌نظیر و شاخص است.

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه در سال گذشته کلنگ زنی شده بود، در مدت یک سال با حرکت جهادی به مرحله بهره برداری کامل رسید که مورد رضایت و تمجید فرماندار شهرستان قرار گرفت و ضمن ابراز رضایت از روند اجرای این پروژه، توجه و نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبدان به سالمندان و معلولان را در اجرای این پارک گامی ارزشمند عنوان نمودند که در استان نادر و بی نظیر است.

وی به افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه در هفته دولت در شهر اشاره کرد و به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال پرداخت.

اولین بوستان مناسب‌سازی‌شده برای معلولان استان بوشهر افتتاح شد

شهردار آبدان گفت: احداث بوستان مادر، لکه گیری معابر با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث سرویس بهداشتی شهدای گمنام ۱۵ میلیارد ریال، نصب دوربین‌های پایش تصویری ۲۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت بلوار اصلی شهر ۹۵ میلیارد ریال (با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان) از دیگر پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: تکمیل دیوار حفاظتی آبراه شمال باسکول، پیاده رو سازی بلوار شمالی، پیاده رو سازی بلوار کشاورز، نقشه برداری هوایی از شهر، تعمیر و ساماندهی ساختمان اداری شهرداری، تملک و تعریض کوچه‌ها و معابر که از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی تأمین اعتبار شده است، از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در هفته دولت امسال است.

حسینی گفت: امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی و اهتمام جدی بتوان در مسیر پیشرفت و تعالی شهر آبدان در سایه منویات مقام معظم رهبری و تدابیر دولت حرکت کنیم و با یاری پروردگار و همراهی همشهریان عزیز و پشتببانی شورای اسلامی و نگاه ویژه استاندار و فرماندار شهرستان بتوان خدمات ماندگاری را بر جای گذاشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ