سخنگوی وزارت خارجه:

رویای پوچ منافقین هرگز محقق نخواهد شد

اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سالروز شهادت رجایی و باهنر و همچنین دشمنی منافقین علیه ایران تصریح کرد: صد البته که رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران به دست منافقین مورد حمایت غرب و "روز مبارزه با تروریسم"، در خاطره ملت شریف ایران یادآور حقایقی تلخ و فراموش نشدنی است.

وی افزود: جریان منافقین که در چارچوب طراحی دشمنان در سودای دست‌یابی به قدرت در نظام انقلابی و اسلامی بر آمده از رأی مردم بودند، پس از ناکامی در این هدف، ابتدا مبادرت به ترورهای کور مردم و ترور سازمان یافته مسئولین نظام نمودند، سپس سران تروریست آنان به فرانسه گریخته و با حمایت‌های مادی و معنوی برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر، اقدامات جنایتکارانه خود را علیه جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران دنبال کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: آنها در ادامه حیات ننگین خود به دامان صدام جنایتکار پناهنده شدند و همراه با رژیم بعث علیه مردم کشور و هم‌وطنان خود وارد جنگ ناجوانمردانه شدند‌. رذالت آنها به این حد متوقف نگردید و با مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی که مبدع و مروّج تروریسم دولتی بوده و هستند، در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران ایفای نقش نمودند و ... هفده هزار شهید ترور، ماحصل حیات ننگین گروهک منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر است که هم اکنون نیز از کمک‌های سیاسی و مالی به این تروریست‌ها دریغ نمی‌کنند.

کنعانی تصریح کرد: صد البته که رویای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید.

وی در آخر نوشت: "هفته دولت" و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های مقدس آنان و همه شهیدان سرافراز ایران عزیز تجدید بیعت می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ