ستاره پرسپولیس به دنبال انتقام از گل‌محمدی

اقتصاد ایران: ستاره پرسپولیس از تقابل با یحیی گل‌محمدی اهداف خاصی را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،به جز علی نعمتی که قصد دارد با ارائه یک نمایش خوب انتقام خود را از پرسپولیس گرفته و توانایی‌های خود را به رخ بکشد در آن سوی میدان نیز فرشاد احمدزاده ‌انگیزه‌های زیادی برای انتقام از یحیی گل‌محمدی دارد.

علی نعمتی در پرسپولیس آن‌طور که باید و شاید ستاره نشد و حمایت سکوها را برای خود به همراه نداشت. او پس از یحیی از پرسپولیس جدا شد و به فولاد پیوست.

نعمتی در تیم پرسپولیس فرصت بازی در پست دفاع میانی را نداشت اما به نظر می‌رسد در تیم فولاد در این پست بازی می‌کند. او که فصل گذشته جایگاه خود را در تیم پرسپولیس از دست داده بود حالا برای انتقام از این تیم‌ انگیزه‌های زیادی دارد، از این رو به جز گل‌محمدی تقابل نعمتی با پرسپولیسی‌ها نیز جالب و دیدنی خواهد بود.

فرشاد احمدزاده هم به اندازه نعمتی برای این بازی‌ انگیزه دارد. تقابل او با یحیی گل‌محمدی اهداف خاصی را دنبال می‌کند، چراکه او هیچ وقت بازیکن محبوب این مربی نبود. هرچند این بازیکن همواره یکی از بهترین‌های لیگ برتر به حساب می‌آید اما مورد علاقه گل‌محمدی نیست و همین هم باعث شد تا یحیی در دو باری که به‌عنوان سرمربی به پرسپولیس آمد این بازیکن را کنار بگذارد. حالا احمدزاده که پس از بازگشت دوباره به پرسپولیس جایگاه ثابتی در ترکیب به دست آورده و از مردان مورد اعتماد گاریدو به حساب می‌آید برای اثبات توانایی‌های خود به یحیی‌انگیزه‌های زیادی دارد و قطعا تلاش می‌کند تا این مربی را در مقابل توانایی‌های خود به زانو درآورد و از او انتقام بگیرد. البته دیروز اخباری مبنی‌بر اینکه ممکن است احمدزاده به دلیل مشکلات پول رضایتنامه‌اش نتواند در این بازی به میدان برود شنیده می‌شد

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ