استکبار بر همه نقاط قوت ایران دست گذاشته است

اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران را بر سه اصل هسته‌ای، حقوق بشر و مسائل منطقه‌ای است و بر همه عوامل نقاط قوت و پیش برنده انقلاب اسلامی دست گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: حضور در این مکان مقدس را ارج می‌نهیم و همواره خود را مدیون شهدا می‌دانیم.

وی با بیان اینکه درک آرمان‌های شهدا برای همه افراد جامعه به ویژه مسئولان و نسل جوان امری ضروری است، افزود: شهیدان جلوه‌های عینی و الگوهای معاصر عشق و ایمان هستند و ایمان باعث شده که آنها در این مسیر قرار گیرند و در زمان خودشان درک واقعی از رسالت خود داشته باشند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه اکثر شهدای ۸ سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بودند، گفت: آنها با آن سن کم، عاقل و بالغ و فرزند زمان خود بودند و امر ولی امر را درک کردند و نگذاشتند فرمایشات ولی امر روی زمین بماند و لبیک گویان جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه هر یک از شهدا برای ما پیامی خاص دارند، افزود: باید تلاش کنیم همواره در پیروی از ولی امر خود عاشقانه و مومنانه ثابت قدم بمانیم همانگونه که شهیدان رجایی و باهنر مدت زمان زیادی فرصت خدمت نداشتند اما با عمل خود جاودانه شدند.

اسلامی با بیان اینکه تنها با داشتن عنصر اخلاص است که انسان می‌تواند علم و عمل خود را با رضایت الهی عجین کند، ادامه داد: البته مهم‌ترین چیز رسیدن به عمل صالح و مسیری است که اعمال انسان برای رضای خدا پذیرفته شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین صفت شهید رئیسی گفت: اخلاص عنصر وجودی وی بود که موجب شد او را خدمت گذاری بی منت و درستکار معرفی کند چرا که او برای مردم و خدمتگزار بی منت بودن سر از پا نمی‌شناخت.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما کارمندان هیچ فلسفه وجودی جز خدمت بی منت نداریم، ادامه داد: از این رو باید در هفته دولت با شهدا میثاق ببندیم و میثاق بستن در جوار شهدا زیباترین نوع میثاق‌ها است تا در ادامه تلاش کنیم در خدمتگزاری به مردم کوتاهی و بی حوصلگی نکنیم و با مردم برخورد بروکراسی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از گذشته نیاز داریم تا به مبانی اصلی ارزش‌های انقلاب توجه کنیم و نباید از آنها فاصله بگیریم، افزود: حضور معنادار و پرشور و شوق و با عشق و ثابت قدم ماندن زیبنده امت اسلامی و انقلاب و مردم ما است و باید تلاش کنیم در هر جایگاه و کشوری که هستیم کوشش بی وقفه را نصب العین خود قرار دهیم.

اسلامی به عریان شدن چهره استکبار جهانی با انجام قتل و غارت‌ها و جنایات در فلسطین اشاره کرد و گفت: این‌ها همان‌هایی بودند که دم از حقوق بشر می‌زدند و حتی با بی شرمی تمام از اقدامات اسرائیل حمایت می‌کنند و دلیل مخالفتشان به ایران نیز همین است.

وی با اشاره به اینکه برای استکبار اصلاً بمب اتم و حقوق زنان و حقوق بشر مطرح نیست، افزود: تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران را بر سه اصل هسته‌ای، حقوق بشر و مسائل منطقه‌ای است و بر همه عوامل نقاط قوت و پیش برنده انقلاب اسلامی دست گذاشته و علیه آنها ما را تحریم می‌کند.

اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در دولت چهاردهم با همان صداقت خود از همه سلایق و ظرفیت‌ها برای گشایش در امر مردم استفاده می‌کند، ادامه داد: به نظر می‌رسد بتواند در این مسیر موفق عمل کند چرا که دولت چهاردهم نگاه متفاوتی از سایر دولت‌ها دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ