طرح شاداب سازی کلاس های درس در استان سمنان اجرا شد

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان از اجرای طرح شاداب سازی کلاس های درس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر استان خبر داد.

امیر حسین قزوینیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح آماده سازی و شاداب سازی کلاس‌های درس مدارس استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: این طرح با همراهی آموزش و پرورش در مدارس استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه رنگ آمیزی و دیوارنویسی و رنگ آمیزی محوطه مدارس و همچنین بهبود تجهیزات مدارس موضوع این طرح است، افزود: هدف این طرح نیز ارتقای بصری و کیفیت تجهیزات مدارس استان سمنان محسوب می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای این طرح در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: مقرر شده تا برای تجهیزات آموزشی میز و نیمکت‌هایی در نظر گرفته شده که نوسازی مدارس متریال لازم برای این ابزار را تأمین کند، تاکید کرد: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان سمنان، چهار شهرستان شاهرود دامغان، سمنان و گرمسار به صورت پایلوت این طرح خواهند بود.

قزوینیان با بیان اینکه در تمام مناطق این شهرستان‌ها شاهد اجرای طرح نوسازی و بهسازی مدارس هستیم، افزود: با کمک گروه‌های جهادی و دانش آموزان میز و نیمکت‌های مدارس با تجهیزاتی که نوسازی مدارس آماده می‌کند، احیا خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح موسوم به طرح شهید عجمیان است، تاکید کرد: بیش از ۲۲۰ مدرسه استان سمنان میزبان این طرح شده که خوشبختانه روند کار شاداب سازی کلاس‌های درس و بهسازی تجهیزات آموزشی در آنها در دست اجرا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ