استقبال استان‌ها از اکران مردمی فیلم «در آغوش درخت»بالا است

اقتصاد ایران: زنجان-تهیه‌کننده فیلم «در آغوش درخت»، از استقبال بالای استان‌ها از اکران مردمی این فیلم تا به امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد نصراللهی‌نسب شامگاه چهارشنبه در حاشیه اکران مردمی فیلم «در آغوش درخت» در زنجان، با بیان اینکه بعد از مطالعه فیلم‌نامه که با مضمون خانواده بود، تصمیم به همکاری گرفتم، افزود: جذاب‌ترین بخش فیلم‌نامه مربوط به زمانی است که بسیاری از خانواده‌ها بر اساس لجبازی‌های ساده، موضوع اختلافات تداوم پیدا کرده و طولانی می‌شود، به همین خاطر خروجی این اختلاف‌ها به فضایی کشیده می‌شود که شاید خواست هر دو طرف نبوده اما به هر حال موضوع طلاق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: ما هیچ وقت در چنین مواقعی با توجه به فضایی که به لحاظ ذهنی درگیر آن هستیم، متوجه اطرافیان و آنچه که از دست می‌دهیم، نیستیم که در این فیلم به موضوع کودکان بعد از طلاق اشاره شده است.

تهیه‌کننده فیلم «در آغوش درخت» خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات جذاب این فیلم‌نامه، این بود که بعد از یک پروسه، داستان فیلم به دست بچه‌ها رقم خورده و پیش می‌رود و بچه‌ها تصمیم می‌گیرند قهرمان زندگی خودشان باشند و این خود تلنگری به بزرگ‌ترها است.

وی یادآور شد: زنجان سومین استانی است که اکران مردمی فیلم «در آغوش درخت» در آن رقم می‌خورد.کاروان اکران «در آغوش درخت» به زنجان رسید فیلم سینمایی «در آغوش درخت» برنده جایزه اول جشنواره فجر در سینما بهمن زنجان اکران شد.

فیلم سینمایی «درآغوش درخت» که در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۲ توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول را دریافت کند، شب گذشته؛ هفتم شهریور ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز بر پرده سینما رفت.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی‌نسب محصول سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سینماهای کشور اکران شده است.

در تمامی طول فیلم، نگاه دغدغه‌مند نویسنده و کارگردان فیلم (بابک خواجه پاشا) نسبت به مسایل خانوادگی و نقش بحران‌های خانوادگی در آسیب‌های اجتماعی دیده می‌شود.

اکران این فیلم با حضور کارگردان، بازیگران، عوامل اجرایی فیلم و همشهریان هنردوست زنجانی شامگاه چهارشنبه هفتم شهریور ماه به ابتکار حوزه هنری استان زنجان درسالن سینما بهمن برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ