۲ طرح آبرسانی در سوادکوه افتتاح شد

اقتصاد ایران: ساری- همزمان با هفته دولت دو طرح آبرسانی در شهرستان سوادکوه افتتاح یک طرح کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در مراسم افتتاح دوطرح آبرسانی در مجتمع نجارکلا و روستای دیسر و آغاز عملیات اجرایی یک طرح آبرسانی در روستای سرین با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق روستایی طی چند سال اخیر گفت: با اجرای این طرح‌ها، بسیاری از ساکنان مناطق روستایی کم برخوردار به آب شرب سالم و پایدار دست یافتند.

برارزاده به افزایش بی سابقه دمای هوا در چند روز گذشته اشاره و تصریح کرد: با تلاش همکاران شرکت، تدابیر لازم برای رفع تنش آبی در تابستان امسال اندیشیده شد.او با اشاره به اینکه در مازندران مناطقی وجود دارد که دچار کمبود آب هستند افزود: این مناطق شناسایی و راهکارهای رفع این کمبود به صورت کتابچه تنش آبی تدوین شد که بر اساس آن برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه طی سالهای اخیر بسیاری از روستاها تحت پوشش شرکت قرار گرفت تصریح کرد: با توجه به منابع آبی موجود در این روستاها، طرح‌های آبرسانی با هدف دسترسی به ساکنان آن به آب شرب سالم و پایدار درحال اجراست.

وی در ادامه سخنانش، با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان سوادکوه گفت: آبرسانی به مجتمع نجارکلا شامل احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ مترمکعب است که روستاهای چهارقرا از جمله گردنه سر- اسبوکلا -نجارکلاو اسپرز با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ نفر را پوشش می‌دهد.

برارزاده اعتبار هزینه شده در این طرح را ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: به منظور تأمین آب شرب سالم و پایدار ۱۸۰ نفر از ساکنان روستای دیسر نیز عملیات بهسازی دو دهنه چشمه، احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۱۰۰ مترمکعب و اجرای خط انتقال به طول ۲۵۰۰ متر انجام شد.

مدیرعامل آبفا مازندران ادامه داد: برای اجرای این طرح ۲۳ میلیارد ریال اعتبار صرف شد. برارزاده در بخش دیگری از سخنانش از آغاز عملیات اجرایی احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۲۰۰ متر مکعب با پیش بینی ۷۰ میلیارد ریال در روستای سرین خبر داد و گفت: با اتمام این طرح ۱۶۰۰ نفر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

فرماندار سوادکوه نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت به اجرای دهها طرح و پروژه در این ایام در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح‌های زیربنایی مانند طرح‌های آبرسانی در رونق و توسعه شهرستان مؤثر است که از این بابت از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان آبفا قدردانی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ