مهاجری:عدالت در زمینه «var» رعایت نمی‌شود/فدراسیون آسیب شناسی کند

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: این شکل خوبی نیست در لیگی که همه باید در یک سطح رقابت کنند، یک سری تیم از نعمت «وی ای آر» برخوردار و یک سری تیم‌ها از آن محروم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی خرم‌آباد گفت: هفته گذشته بچه‌های ما تلاش خوبی داخل زمین داشتند، فوتبال خوبی در مقابل تیم خوب سپاهان بازی کردند که متأسفانه روی عدم تجهیزات و اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم. خدا را شکر به زعم همه کارشناسان در شبکه‌های مختلف تأیید شد که خیبر می‌توانست نتیجه بهتری از این بازی بگیرد که نیاز هم داشت؛ این چیزی از شایستگی بچه‌های ما کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه راه مثل دو هفته گذشته به لحاظ ارائه فوتبال، هر چه جلوتر می‌رویم هماهنگ‌تر و منسجم‌تر باشیم. قطعاً تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به ما و بقیه تیم‌ها کمک می‌کند که تیم بهتری شوند و از این دو هفته تعطیلی سعی می‌کنیم استفاده کاملی داشته باشیم که بتوانیم تیم هماهنگ‌تری شویم و پازل ما کامل‌تر شود.

روزهای بهتری در انتظار ماست

مهاجری در مورد بازی فردا با تیم ذوب آهن هم گفت: تیم ذوب آهن تیم شایسته‌ای است و نیاز به صحبت من در مورد جایگاه این تیم نیست، جایگاه ذوب آهن در فوتبال ایران مشخص است، در فصل قبل این تیم جایگاه پنجم را کسب کرد، قرعه ما به ترتیب خورده است به تیم‌های سوم، چهارم و پنجم و فولادی که امسال متحول شده است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد افزود: درست است که رقیب‌های سختی به لحاظ نتیجه گیری پیش رو داشتیم و داریم و این ما را دچار نوسان می‌کند اما در بازی مقابل سپاهان بچه‌های ما ثابت کردند که روزهای بهتری در انتظار ماست و قطعاً با تلاشی که مجموعه باشگاه دارد به این روزها خواهیم رسید. فوتبال در این سطح نیازمند هماهنگ شدن با توجه به تغییرات تیم و صبوری است و هوادار ما در بازی گذشته هم این را نشان داد. امیدوارم فردا هم با همان جدیت به ورزشگاه بیایند؛ به انرژی و حمایت هواداران نیاز داریم.

ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه خطرناک‌تر است

مهاجری با بیان اینکه ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه مقداری خطرناک‌تر است، افزود: ما باید خیلی مراقب باشیم که اشتباهات بازی گذشته را کمرنگ کنیم و از بین ببریم و به آنچه خواسته خودمان و هواداران هست برسیم.

انتظار این بود که فدراسیون در زمینه «وی ای آر» درست عمل می‌کرد

مهاجری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه «وی ای آر» چیز سختی نیست که ما آرزوی آن را داشته باشیم، یک تکنولوژی خیلی ساده است که غالب کشورهای صاحب فوتبال از آن استفاده می‌کنند، افزود: حالا ما به چه دلیل به این سختی «وی ای آر» را به فوتبالمان وارد می‌کنیم، برای خود من جای سوال و تعجب دارد، زمانی که لیگ تعطیل بود و می‌توانستیم برنامه ریزی کنیم، همان طور که باشگاه‌ها کارشان را جلو بردند، انتظار این بود که فدراسیون هم در این زمینه درست عمل می‌کرد.

وی ادامه داد: این شکل خوبی نیست در لیگی که همه باید در یک سطح رقابت کنند، یک سری تیم از نعمت «وی ای آر» برخوردار باشند و یک سری تیم‌ها از آن محروم باشند، به نظر من عدالت در این زمینه رعایت نمی‌شود، به نظرم مسئولان فدراسیون هر چه سریع‌تر و به ویژه در این تعطیلات که ما تلاش می‌کنیم تیم بهتری شویم، آسیب شناسی کند و به گونه‌ای باشد که حق به حق دار برسد، ما اولین باخت‌مان نیست، آخرین باخت‌مان هم نخواهد بود، ولی بحثی که داریم این است که وقتی جلوی تیمی به نام سپاهان به لحاظ ذهنی، روانی و فنی برنامه ریزی می‌کنیم، در دو صحنه اگر «وی ای آر» بود قطعاً داور تصمیم دیگری می‌گرفت، این برای ما سخت است اما امیدواریم «وی ای آر» که یک تکنولوژی خیلی ساده هم هست به فوتبال ما ورود پیدا کند، این برای داور هم برای تصمیم گیری بهتر خواهد بود.

در دو هفته آینده تمرین‌های تاکتیکی بیشتری انجام خواهیم داد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برای بازی فردا بچه‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد، گفت: ما سعی کردیم که از بچه‌های قدیمی که مقداری هماهنگی بیشتری با هم دارند در بازی‌های سه هفته ابتدایی استفاده کنیم، در دو هفته آینده تمرین‌های تاکتیکی بیشتری انجام خواهیم داد و شناخت ما نسبت به تیم و شرایط قطعاً بهتر خواهد شد.

چیزی به نام حریف راحت نداریم

مهاجری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و طول هفته خوبی داشته باشد، قطعاً آخر هفته خوبی هم خواهد داشت، افزود: بالاخره تیم مقابل هم کار می‌کند، ما هم کار می‌کنیم، آنها آسیب شناسی می‌کنند، ما هم همینطور، هر چه فردا تمرکز بچه‌ها بالاتر باشد خروجی کارمان قطعاً بهتر خواهد بود، تلاش کرده‌ایم که بچه‌ها را دوباره به شرایط خودشان برگردانیم، در لیگ برتر همه بازی‌ها سخت است، چیزی به نام حریف راحت نداریم، باید برای همه بازی‌ها استراتژی و برنامه داشته باشیم. به طور حتم هر چه جلوتر برویم، شما از خیبر و این بچه‌ها خبرهای بهتری خواهد شنید، فوتبال بهتری خواهید دید و فردا هم مانند هفته گذشته بازی بهتری را می‌تواند ارائه دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ