استاندار زنجان:

باید به سمت توسعه فناوری‌ها حرکت کنیم

اقتصاد ایران: زنجان- استاندار زنجان گفت: با بیان اینکه باید وابستگی نفت را از خود دور کرده و به سمت توسعه فناوری‌ها حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در آئین جشنواره شهید رجایی، گفت: خدمت به مردم وظیفه دولتمردان است و باید برای تحقق آن بسیار تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در مدت دوره مسؤولیتی خود سعی کردم صادقانه مردم استان خدمت کنم، اظهار کرد: مسئولیت خدمت به مردم بسیار سنگین است و امیدوارم خدمات خوبی به مردم داده باشم

استاندار زنجان، با بیان اینکه باید وابستگی نفت را از خود دور کنیم، ابراز کرد: باید به دنبال توسعه فناوری‌ها حرکت کنیم.

افشارچی، با بیان اینکه همه کارها در کشور به هر شکلی وابسته به همین ساختار است که دیگر جوابگوی رفع مشکلات نیست در حالی که اتفاقات جدیدی در کشور افتاده است، افزود: با توجه به اینکه پول نفت به شکل قبلی نیست نباید ساز و کار متمرکز را نگه داشت و بر آن مبنا حرکت کرد.

وی با بیان اینکه اگر مدل، ساختار و فرایندها تغییر کند کارآمدی سیستم نیز افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: ساختار ما اجازه هدف‌گذاری بالادستی توسعه را نمی هد به دلیل اینکه همه به هدف‌گذاری بالا دستی متعهد نیستند و هر دستگاهی به دنبال محقق کردن اهداف خود است.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه از سوی دیگر طی چند سال گذشته با تغییرات فناوری در دنیا مواجه هستیم، افزود: باید مجموعه مدیران ما این جرأت را داشته باشند که با این تغییرات هماهنگ شوند و اگر نتوانیم با فناوری همراه شویم، مشکلات ادامه دار خواهد بود.

افشارچی ادامه داد: اواخر جنگ تحمیلی نیز به مشکلات مشابهی برخوردیم و در انتهای جنگ قیمت نفت را پایین آوردند که این موضوع، یکسری معضلات به شکل امروزی به وجود آورد که با تدبیر امام راحل از آن پیچ گذر کردیم و هم اکنون نیز با وجود اینکه نسبت به گذشته توانایی‌های بالایی داریم اما هنوز آسیب پذیر هستیم.

برخی ساختارها اجازه هدفگذاری بالادستی توسعه را نمی هد

در این مراسم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در جشنواره شهید رجایی به عنوان «دستگاه برگزیده استان» شناخته شد و لوح تقدیر دستگاه برگزیده استان به جعفر قزوینیان اهدا شد.

همچنین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان دستگاه برگزیده در میزان همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی با مجموعه مدیریت ارشد استان برای تحقق برنامه‌های اولویت دار استان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۳ انتخاب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ