«خان» وارد بازار می‌شود

اقتصاد ایران: صنایع خودروسازی ایلیا در راستای توسعه سبد محصولات خود و در ادامه تامین نیاز بازار به‌عنوان یک شرکت در حال رشد و توسعه، خودرو KGM (سانگ یانگ)، موسو گرند تیپ خان را جهت عرضه به‌بازار ایران معرفی کرد.  

این شرکت پس از طراحی و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم کارخانه خودروسازی ایلیا در شهر ساوه، برای تولید محصولات دارای شاسی مستقل طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پس از تولید خودرو دایون، یک خودرو شاسی نردبانی مستقل جدید را به‌خط تولید می‌برد.

صنایع خودروسازی ایلیا، با برنامه‌ریزی در جهت عرضه و تولید خودرو پیکاپ «خان» گام دیگری در جهت ارائه محصولی با قابلیت‌های استفاده در مسیرهای صعب‌العبور و خاص برداشته است که بی‌شک مورد استقبال طرفداران خودرو آفرودی، شاسی‌بلندسواران و پیکاپ‌سواران قرار می‌گیرد.

محصول انتخاب‌شده جهت عرضه به‌بازار، دارای مزایای رقابتی ویژه‌ای با سایر رقبا در بازار است که مهم‌ترین آن، ساخت کره بودن «موسو خان» است.

از جمله مشخصات فنی قابل توجه در این خودرو پیکاپ می‌توان در کنار موتور سری 200 e-XGI توربوی کره‌ای آن که حاصل تجربه مشارکت شرکت سانگ‌یانگ با مرسدس‌بنز از ابتدای دهه ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ میلادی است، نام برد.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این خودرو، دارا بودن چهار رادار ایمنی همچون RCTW- SEW-LCW-BSW است که این محصول را از سایر رقبا متمایز می‌کند، بدین گونه که این امکانات عموما در سواری‌ها، کراس‌اوورها و SUV ها به‌کار گرفته می‌شود.

از دیگر وجوه تمایز این محصول، طراحی ظاهری منحصر به‌فرد آن است که دارای چراغ‌های HID (زنون) و مه‌شکن LED، جلو پنجره کرومی (گریل) عمودی جذاب بوده و در همین راستا می‌توان علاوه‌بر پوشش چرم صندلی‌ها و فرمان با کیفیت، به‌سیستم گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، صندلی‌های برقی راننده، سرنشین جلو و عقب به‌همراه ایربگ‌های جانبی اشاره کرد.

امکانات ذکرشده در جدیدترین محصول سانگ‌یانگ، همانند دیگر محصول این برند، یعنی رکستون G4 است که می‌تواند حس لوکس بودن را به این محصول القا کند که البته آن را در مقایسه با سایر رقبای هم‌سگمنت خود متفاوت‌تر می‌کند.

این خودرو با توجه به‌سابقه ۷۰ ساله سانگ‌یانگ‌موتورز کره‌جنوبی (KGM) ضمن برخورداری از تجربه حضور خوب در بازار ایران، از طرفداران قابل توجهی نیز بهره می‌برد.

از طرف دیگر، خودرو سانگ‌یانگ به‌عنوان یک خودرو محبوب در بیشتر کشورها شناخته می‌شود؛ بدین‌گونه که در برخی کشورها همچون انگلستان، روسیه، برزیل و ... علاوه‌بر مصرف شخصی افراد، در مصارف دیگری همچون خدماتی و امدادی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از نکات قابل توجه در استفاده از این خودرو، بهره بردن از این محصول در رده خودروهای پلیس، نظامی، امدادی و همچنین استفاده نسل جوان در طبیعت‌گردی و آفرودی (صعب‌العبور) است و می‌توان به میزان استفاده از آن در ردیف خودروهای امداد و نجات کوهستانی، آتش‌نشانی و راهداری کشور انگلستان، خودروهای پلیس در کشور مالت و ... اشاره کرد.

حال، با توجه به استفاده کاربردی این محصول از برند سانگ‌یانگ، صنایع خودروسازی ایلیا نیز تصمیم دارد در راستای تامین نیاز مصرف‌کنندگان، این محصول را با بالاترین رده کیفی به‌مشتریانش عرضه کند.

صنایع خودروسازی ایلیا قرار است به‌زودی شرایط فروش این پیکاپ جذاب را به‌عنوان جدیدترین محصول خود اعلام کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ