چطور از بلو، بیش از ۲۰درصد سود دریافت کنیم؟

اقتصاد ایران: در روزهایی که نوسان ارز، طلا و بورس، غیرقابل پیش‌بینی شده است؛ بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند پول خود را در حسابی بلندمدت در بانک‌ها ذخیره کنند و از آن سود ثابت و کم ریسکی دریافت کنند.

برترین‌ها: در روزهایی که نوسان ارز، طلا و بورس، غیرقابل پیش‌بینی شده است؛ بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند پول خود را در حسابی بلندمدت در بانک‌ها ذخیره کنند و از آن سود ثابت و کم ریسکی دریافت کنند. بلوبانک سامان برای این نیاز پاسخی دوست داشتنی دارد؛ آنی و به آسانی. در بلو می‌توانید بدون نیاز به حضور در شعبه‌ی فیزیکی و درگیر شدن با مصائب پر کردن فرم‌های پیچیده و کسل کننده، تنها با ساخت یک باکس ساده – به نام بیگ باکس- سود ثابت بیشتر از ۲۰ درصدی سالانه دریافت کنید. 

بیگ‌باکس چیست؟

بیگ‌باکس نوعی سپرده بلندمدت است که در قالب باکس به مشتریان بلو ارائه می‌شود .در این باکس که شبیه باکس‌های معمولی دیگر است، کاربران مبلغی ثابت را برای مدت زمان ثابت (بین 3 ماه تا 12 ماه) ذخیره می‌کنند. در این مدت، کاربران نمی‌توانند مبلغی از این حساب را برداشت یا به آن واریز کنند؛ اما می‌توانند کل مبلغ را پیش از پایان زمان قرارداد شده برداشت کنند که در این صورت نرخ سود دریافتی برای آن‌ها متفاوت خواهد بود. بلو اینجا هم متفاوت از دیگر بانک‌ها عمل کرده است؛ لازم نیست برای سپرده‌گذاری بلند مدت، درگیر قرارداد یک ساله شوید؛ می‌توانید با بلو قرارداد سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه امضا کنید. 

تجربه‌ی باز کردن حساب بلند مدت در خانه 

همین لحظه که در حال خواندن این گزارش هستید می‌توانید با ورود به بخش باکس از صفحه اصلی اپلیکیشن و لمس دکمه ایجاد باکس جدید می‌توانید یک بیگ‌باکس بسازید. همان ابتدای کار می‌توانید نام و عکس دلخواه را برای بیگ‌باکسی که در حال ساخت آن هستید، انتخاب کنید و بعد از این مرحله، می‌توانید مبلغ و مدت زمان سرمایه‎گذاری خود را ببینید و متناسب با شرایط خودتان، زمان و مبلغ سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید. 

سود سپرده‌گذاری در بیگ باکس برای 3 ماه، 12 درصد، برای شش ماه 17 درصد و برای یک سال، 20.5 درصد محاسبه می‌شود.  

پس از انتخاب مبلغ و مدت زمان، می‌توانید اطلاعاتی مانند کل سود دریافتی و سود ماهانه را ببینید و اگر مورد تاییدتان بود به مرحله بعد بروید. 

در مرحله بعد بین شما و بانک قراردادی امضا می‌شود که ضمن آن قبول می‌کنید یک حساب سپرده بلندمدت رسمی برایتان ایجاد شود و بانک مرکزی در جریان آن قرار بگیرد.

این سود آنی و به آسانی است 

برای دریافت سود باکس‌های خود لازم نیست کاری کنید، سود بیگ‌باکس به صورت ماهانه و خودکار به حساب اصلی شما واریز می‌شود اما در بخش پروفایل بیگ‌باکس و در قسمت جزییات بیشتر می‌توانید مبلغ و زمان واریز هر سود را به همراه وضعیت آن مشاهده کنید. 

در نظر داشته باشید، با توجه به طول متفاوت ماه‌های مختلف سال، مبلغ سود در ماه‌های مختلف، به صورت جزیی فرق می‌کند. میزان سود به صورت روزانه محاسبه شده و در تعداد روزهای ماه ضرب می‌شود. بر این اساس در ماه‌های ۲۹، ۳۰ و یا ۳۱ روزه مبلغ سود هم متفاوت خواهد بود.

به بیگ باکس خود دست نزنید! 

برای هر بیگ‌باکس یک سپرده بلندمدت ایجاد می‌شود که رقم سپرده در قرارداد آن ذکر شده و قابل تغییر نیست، در صورت نیاز به افزایش مبلغ سرمایه‎گذاری خود می‌توانید بیگ‌باکس دیگری ساخته و مبلغ مورد نظر را در آن به شکل سپرده بلندمدت، ذخیره کنید. 

آیا می‌شود از بیگ‌باکس مبلغی را برداشت کرد؟

امکان برداشت بخشی از موجودی باکس تا اتمام قرارداد وجود ندارد اما می‌توانید باکس خود را بسته و کل موجودی را دریافت کنید. با بستن بیگ‌باکس قبل از موعد قرارداد، در صورتی که سودی دریافت نکرده باشید (کمتر از یک ماه از ساختن باکس گذشته باشد)، همان مبلغ سپرده به حساب شما واریز خواهد شد. در صورتی که سودی دریافت کرده باشید، سود میان‌دوره محاسبه شده و به همراه اصل سپرده به حساب اصلی شما واریز می‌شود، همچنین نرخ شکست پیش از موعد مطابق مصوبات بانک مرکزی محاسبه شده و از حساب‌تان برداشت می‌شود. البته اینجا هم قصه‌ی بلو، متفاوت است چون بسته به اینکه برای چه مدت زمانی، قرارداد امضا کرده‌اید نرخ شکست برای شما متفاوت محاسبه خواهد شد. گفتنی است فرآیند بستن باکس و واریز اصل سپرده به همراه سود میان مدت در کمتر از چند ثانیه انجام خواهد شد. 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ