تقویت دانشگاه‌ها افق روشنی را برای فضای علمی کشور رقم می زند

اقتصاد ایران: اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تقویت و رشد دانشگاه‌ها با نقش محوری دانشجویان و اساتید می تواند افق روشنی برای فضای علمی کشور رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمومهدی در نشست با رئیس دانشگاه اراک و بازدید از بخش‌های این مجموعه بزرگ علمی استان اظهار کرد: دانشگاه اراک فرصت بسیار مناسبی برای تربیت و پرورش جوانان و دانشجویان فعال و پویا در بخش‌های مختلف علمی و تخصصی است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی، اکنون توجه به اقشار فعال در این حوزه باید قوی‌تر از گذشته دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای (مدظله العالی)، تعالی و رشد فضای دانشگاه با نقش محوری دانشجویان و اساتید می‌تواند افق روشنی را برای فضای علمی و دانشگاهی کشور رقم بزند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله بیان کرد: تربیت جوان مؤمن انقلابی در دانشگاه امروز یکی از اقدامات اساسی محسوب می‌شود چرا که این جوانان با انگیزه، متعهد و دلسوز متخصص هستند که می‌توانند آینده کشور را به سمت صلاح و پیشرفت هدایت کنند.

سردار عمو مهدی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در سطح استان مرکزی با نقش آفرینی دانشگاه‌ها رقم خورده است، گفت: این استان موقعیت مهم و حساسی در بخش‌های گوناگون به ویژه صنعت دارد و بی شک این دانشگاه است که می‌تواند ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها را توان مضاعفی ببخشد و موفقیت‌های زیادی در این راستا حاصل شود.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید از سالهای گذشته تاکنون توانسته‌اند در کنار دانشگاه‌ها اقدامات خوبی را رقم بزنند، افزود: ایجاد گروه‌های جهادی تخصصی، برگزاری دوره‌های تربیتی، ارتقا علمی، اردوهای راهیان نور و برنامه‌های متعدد دیگر گویای این همراهی و همدلی سپاه و بسیج است که با قوت تداوم دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ