شروع سریال‌های طنز در تلویزیون با چند نوستالژی!

اقتصاد ایران: سریال‌های طنز در حالی از تلویزیون پخش خود را از ۱۵ شهریورماه آغاز خواهند کرد که دوباره از دو سریال نوستالژی خاطرانگیز روی آنتن رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تلویزیون در چند سال اخیر کمتر توانسته در عرصه ساخت سریال‌های طنز به قدرت و قوت قبل عمل کند. به همین خاطر گهگاه دست به گریبان پخش سریال‌های نوستالژی شده است.

اگرچه در چند سال غیبت «پایتخت»، «زیرخاکی» و «نون‌خ» با فصل‌های جدید آمدند اما این نوع سریال‌ها هم همچون ضرب المثلِ «لنگِ کفش در بیابان غنیمت است» می‌ماند.

برنامه منسجم و طولانی‌مدتی برای ساخت سریال‌های طنز درنظر گرفته نشده همچنان که پس از «خندوانه» و «دورهمی» هم چندان در ساخت برنامه طنز و سرگرم‌کننده هم موفق عمل نکردیم.

هرچند شبکه نمایش‌خانگی هم بیشتر با درام و فضای ساخت کارهای جنایی توانسته رخ نشان دهد و در عرصه طنز نمره قابل قبولی را به خودش اختصاص نمی‌دهد. با این حال و احوال در ساخت برنامه مقداری جلوتر از تلویزیون حرکت کرده است.

با اینکه بایستی وجود شبکه نسیم ترازوی برنامه‌های سرگرم‌کننده و طنز را به سمت تلویزیون سنگین‌تر از دیگر مدیوم‌ها کند. اما در این اثنا، سینما توانسته از تلویزیونی‌ها و شبکه‌ نمایش‌خانگی پیش بیفتد.

حالا که به پایان ماه صفر نزدیک هستیم، شبکه آی‌فیلم قرار است از پنجشنبه هفته آینده (15 شهریورماه) پخش دو سریال «رانت خوار کوچک» و «زن بابا» را با یادی از مرحوم سیروس گرجستانی در دستور کار قرار دهد.

سریال‌هایی که در زمانه خودش پرطرفدار بود و این روزها هم در فقدان کارهای طنز جدید و جذاب، کماکان این سریال‌ها خوب دیده می‌شوند. (رانت‌خوار کوچک ساعت 19 و زن بابا ساعت 21 پخش خواهند شد.)

باید دید صداوسیما با ساخت سریال «پایتخت7» و چند سریال طنز جدید که خبرهای آن به گوش می‌رسد برنامه‌ای مستمر و منظم همچون گذشته برای بازگرداندن تلویزیون به دوران طلایی ساخت سریال‌های کمدی جذاب و شبانه خودش دارد یا همچنان بر مدار درام‌سازی‌ها و سریال‌های اجتماعی خودش پیش خواهد رفت؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ