چلسی به دنبال معاوضه استرلینگ با سانچو

اقتصاد ایران: باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن بال انگلیسی منچستریونایتد آماده وارد کردن بال ۲۹ ساله‌اش به این معامله است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیدون سانچو که احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد در این تابستان وجود دارد، مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است، این در حالی است که بوروسیا دورتموند هم بدش نمی‌آید او را با قرارداد قرضی دیگری به خدمت بگیرد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ جیدون سانچو احتمالاً پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری از منچستریونایتد جدا خواهد شد. این باشگاه لیگ برتری در حال مذاکره با دو باشگاه یوونتوس و چلسی درباره احتمال انتقال قطعی یا قرضی این بال انگلیسی است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم در این باره خبر داد؛ باشگاه یوونتوس در حال مذاکره با منچستریونایتد بر سر جذب قرضی سانچو با بند خرید است، این در حالی است که این باشگاه لیگ برتری تنها با شرایط خاص موافق عملی شدن این انتقال است، از جمله پرداخت کامل یا میزان قابل‌توجهی از دستمزد این بازیکن.

طبق ادعای رومانو؛ در سوی دیگر باشگاه چلسی چشم به جذب سانچو داشته و احتمال معاوضه رحیم استرلینگ با این بال انگلیسی را هم مد نظر دارد. حالا این بستگی به باشگاه منچستریونایتد دارد که تن به چنین معامله‌ای بدهد یا خیر، این در حالی است که گفته می‌شود استرلینگ تمایلی برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ ندارد.

جیدون سانچوی 24 ساله که پس از نیم‌فصل حضور قرضی در بوروسیا دورتموند، تابستان امسال به جمع شیاطین سرخ بازگشت، تاکنون در 82 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 12 گل زده و 6 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

سانچو که دو سال دیگر با منچستریونایتد قراراد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 30 میلیون یورو تخمین زده شده است، فصل گذشته با بوروسیا دورتموند تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ