۱۳ طرح شاخص آبرسانی در شهرستان تنگستان اجرا شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۱۳ طرح شاخص آبرسانی در شهرستان تنگستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌ها برای تأمین آب شرب پایدار در استان بوشهر اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را نیز در دست اجرا داریم.

وی از اجرای ۱۳ طرح شاخص آبرسانی در تنگستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال اجرا شده که نقش مهمی را در بهبود وضعیت آبرسانی در تنگستان و رفع مشکلات سال‌های اخیر در این شهرستان داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم احداث آب‌شیرین‌کن هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب تنگستان است که با سرمایه‌گذاری ۵۴۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود و زمینه‌ساز تأمین ۳۶ هزار نفر در این شهرستان خواهد بود.

وی از نوسازی خط انتقال آب حدفاصل روستاهای چاکوتاه، سمل، گلنگون و سمل خبر داد و بیان کرد: نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای عامری، رستمی، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ حدفاصل بندر رستمی تا روستای بوالخیر به طول هشت کیلومتر از دیگر اقدامات است.

عالی از تقویت پایداری آب شرب نوار ساحلی تنگستان با افزایش تخصیص آب از ۶۰ به ۱۷۰ لیتر خبر داد و گفت: احداث ایستگاه پمپاژ گورک سادات و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ آب بندر رستمی از دیگر اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: از دیگر اقدامات می‌توان به نوسازی شبکه توزیع آب به‌صورت پراکنده در کل روستاهای شهرستان تنگستان حدود ۱۰۰ کیلومتر و نوسازی سه کیلومتر خط انتقال از روستای باشی تا بندر رستمی اشاره کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ