اجرای پروژه استحصال الکل از ذرت در شرکت بیدستان

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان گفت: بنا داریم که امسال پروژه استحصال الکل از ذرت را با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان و با همراهی بانک ها در استان قزوین احصا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تأسیس شرکت بیدستان اظهار کرد: این شرکت با بیش از ۹۰ سال قدمت در ۱۳ هکتار مساحت ایجاد شده و دارای بخش‌های تولید الکل، سرکه، سس و انواع مواد ضدعفونی کننده است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری از اولویت‌های این واحد صنعتی است، افزود: بین دانشگاه و صنعت فاصله افتاده و نیاز است دانشگاه برای جهش تولید با مشارکت مردم الگوسازی کند.

مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان با بیان اینکه مأموریت ما در شرکت بیدستان تولید غذای سالم، حلال و پاک است، بیان کرد: این شرکت معتبرترین برند تولید سرکه در ایران است و در تولید مواد ضدعفونی کننده با مارک «سپتا تک» در کشور شناخته می‌شود و در دوران کرونا نیز مورد استقبال قرار گرفت.

کریمی تصریح کرد: بنا داریم که امسال پروژه استحصال الکل از ذرت را با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان و با همراهی بانک‌ها در استان قزوین احصا کنیم.

اجرای پروژه استحصال الکل از ذرت در شرکت بیدستان

وی از صادرات محصول شرکت بیدستان به عراق خبر داد و عنوان کرد: برای تولید و تأمین غذای سالم تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا با رعایت اصول حرفه‌ای، صداقت، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و تلاش بی وقفه به رسالت خود عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان از تلاش برای کمک به شهر بیدستان در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: برداشت بیش از هشت تن گندم در هکتار با فعال ساختن ۱ چهار هکتار زمین کشاورزی توسط این شرکت، راه اندازی مجموعه پرورش ماهی، ساخت مجموعه ورزشی در شرکت، ساخت تصفیه خانه و حل مشکلات زیست محیطی، ایجاد سالن جدید بسته بندی سرکه از مهم‌ترین اقداماتی است که در مدت اخیر انجام شده است.

وی در پایان گفت: شرکت بیدستان به صورت مستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر و با توجه به گستردگی شبکه توزیع، به طور غیرمستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ