رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش های شبانه روزی امدادگران تقدیر کرد

اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال احمر، در پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

متن پیام کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

‏بسم‌الله الرحمن الرحیم

امدادگران و نجات گران گرامی، کادر محترم داوطلب درمان در اربعین حسینی (ع)

توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از اربعین حسینی (ع) که بیان کردند پدیده اربعین یک ‏پدیده غیرقابل توصیفی است، اصلاً بی‌نظیر است؛ یک رزمایش عظیم و شگفتی‌ساز است ‏این حرکت فوق‌العاده، و همین‌طور که مکرّر در این روزها گفته شد، در دنیا دیگر نظیری ‏ندارد. بزرگی و عظمت زیارت اربعین را در ذهن هر بیننده بصیر به بهترین هیئت ‏و زیباترین شکوه مجسم می‌کند و بی‌تردید بخش اعظمی از قداست این زیارت پُربرکت و پُرفضیلت ‏در حرکتی انبوه به نام پیاده‌روی اربعین می‌درخشد که معنای اصیل نوع دوستی در وجب به وجب از ‏تربت ملکوتی آن فوران دارد. در این مسیر شیدایی و طی طریق برای رسیدن به مرقد بهشتی و ‏نورانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، این شما همکاران و داوطلبان جلیل‌القدر هلال‌احمر بودید ‌که با سرشتی خداپسندانه انوار انسان دوستی را مقابل قدم‌های زائرین تاباندید و خورشید آرامش را ‏در قلب زائران و میهمانان امام حسین (ع) روشن نگه داشتید که ان شاء الله اجر اُخروی شما نزد ‏آن حضرت در پیشگاه پروردگار متعال محفوظ است.

کار بزرگی که شما از ابتدای شروع عملیات اربعین آغاز کردید و تا امروز نیز ادامه دارد، میانگین خدمت روزانه به بیش از ۱۴۰ هزار زائر را نشان می‌دهد و گویای ‏آن است که تلاش شما در ظاهر یک مأموریت بر روی زمین، اما در باطن یک مأموریت آسمانی بر ‏روی قطعاتی از بهشت در زمین بود که در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) ‌انجام دادید. ‏

در مقابل تلاش‌های عظیم و سختی‌های وصف‌ناپذیری که شبانه‌روز برای رفاه حال زائرین اربعین ‏حسینی (ع) به جان خریدید، سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند متعال را شاکرم که همکارانی چنین ‏پاک، نیک‌اندیش و همدل در جمعیت هلال‌احمر دارم. برای یکایک شما از خداوند متعال، سلامت، ‏عزت، اعتبار و توفیق روزافزون خواستارم. ‏

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ